SME
Štvrtok, 23. september, 2021 | Meniny má ZdenkaKrížovkyKrížovky

Ktoré funkcie sú pri iPhone hitom?

Keďže na trh vstúpi nová verzia iPhonu s rozšírenými funkciami, agentúra Nielsen Mobile sa rozhodla zistiť, ktoré funkcie spôsobili popularitu iPhonu medzi používateľmi. Perličkou je, že takmer 15 percent vlastníkov je vo vekovej skupine od 55 do 64 rokov


. Všetko má na svedomí jednoduchosť obsluhy.

Najpopulárnejšou funkciou iPhonu je prehrávanie audionahrávok, ktoré je rovnako jednoduché ako na prehrávačoch iPod. Tí, čo doposiaľ nosili vo vrecku prehrávač aj mobil si vystačia s jediným zariadením. Oceňujú známe používateľské rozhranie, komfort a fakt, že prehrávač neutrpel žiadne kompromisy.

76 percent používateľov iPhonu je natoľko spätá s internetom, že svoj mobil používajú na odosielanie e-mailov. Takmer každý z nich pritom využíva WiFi pripojenie, ktoré je lacnejšie ako dátové prenosy operátora. V dostupnosti bezplatných hotspotov nestrácajú kontakt so svetom a notebook nahrádzajú vreckovým mobilom s veľkým displejom. Prekvapením nie je ani to, že každý tretí majiteľ iPhonu dopĺňa e-mailovú komunikáciu IM klientom pre chatovanie.

Skryť Vypnúť reklamu

37 percent používateľov trávi voľné chvíle pri cestovaní sledovaním videa. V porovnaní s ostatnými mobilmi ide o desaťnásobok, takže rozmerný displej je jednoducho k nezaplateniu. Či už ide o seriály, filmy, alebo videoklipy, na žánri príliš nezáleží.

Každý piaty majiteľ iPhonu hrá online hry. Ide hlavne o nižšie vekové kategórie, ktorých java na mobiloch omrzela. Zaujímavosťou je, že väčšina majiteľov chápe telefonovanie ako vedľajšiu, doplnkovú činnosť. Veď kto už by sa dnes vzrušoval nad tým, že nemusí sedieť pri pevnej linke, či používať telefónne búdky.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Učiteľka s deťmi počas dištančného vyučovania v Košiciach.

Návšteva pápeža sa na číslach neukáže.


20. sep

Neprehliadnite tiež

Slovenský vedec Pavol Čekan zo spoločnosti MultiplexDX.

Vystúpi na Európskej noci výskumníkov.


14 h

Pádom Dvojičiek sa zaoberala podrobná správa.


a 1 ďalší 16 h
Noc výskumníkov 2021

Sledujte s nami Noc výskumníkov live.


17 h

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nová udržateľná značka kávy, ktorá dodá energiu na cesty
  2. Profesionáli vedia, o čo ide. Ako si vybrať OZV a nepopáliť sa?
  3. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  4. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  5. Môžu byť kancelárie pripravené na budúcnosť?
  6. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád
  7. Odpady nad zlato
  8. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  9. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  10. K online predplatnému teraz získate DIGI GO na 6 mesiacov zdarma
  1. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  2. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  3. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  4. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  5. K online predplatnému teraz získate DIGI GO na 6 mesiacov zdarma
  6. SodaStream má viac ako 700 predajcov, očakáva ďalší rast
  7. Nová udržateľná značka kávy, ktorá dodá energiu na cesty
  8. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  9. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  10. Odpady nad zlato
  1. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 10 179
  2. Slovenský orloj – svetová atrakcia 5 990
  3. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 4 366
  4. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 4 169
  5. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 558
  6. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 3 068
  7. Mikroplasty sú v produktoch každodennej potreby. V ktorých? 2 587
  8. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 2 402
  9. 5 tipov, ako si užiť jeseň v Bratislave a okolí 2 344
  10. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty 2 272
Skryť Zatvoriť reklamu