SME
Piatok, 24. september, 2021 | Meniny má Ľuboš, ĽuborKrížovkyKrížovky

Sony ruší hry a plánuje in-game reklamu

Sony začína veliť do útoku v konzolovej bitke so svojim zástupcom Playstation 3. Nie, že by Sony prehrávalo, víťazom však rozhodne japonský gigant nie je a zvádza s konkurenčným Xboxom 360 od Microsoftu. Pre nás to je samozrejme len a len dobre, avšak pri rúbaní dreva lietajú triesky. Londýnske štúdio pracovalo na dvoch očakávaných projektoch Eight Days a The Getaway pre PS3, avšak oba tieto tituly boli nečakane zrušené, respektíve boli na nich pozastavené práce a vývojári pridelení k iným projektom, ktoré by sa mali čoskoro objaviť na trhu, prípadne sú vo svojej záverečnej fáze a chystajú sa na predvianočný trh. Dôvodom k tomuto kroku nebolo nič iné ako okresať rozpočet a efektívnejšie využívať vývojárov. My len veríme, že obe hry neboli nadobro uložené k ľadu, len sa vývoj momentálne sústredí na iné projekty.

To však nie je všetko. Sony sa rozhodlo, že bude prostredníctvom hernej reklamy podporovať mnohé projekty pre Playstation 3. Ako dobre všetci vieme, pri športových hrách to už výborne funguje a zatiaľ si nik nesťažoval na agresívnu reklamu, všetko pôsobí prirodzene (a keďže sme reklamou doslova prežratí, nepríde nám ani v hrách divná). Do tohto biznisu vstupuje stále viac a viac spoločností, pretože sa hernej reklame predpovedá veľký boom, ktorý by sa mal pomaly rozbiehať v týchto rokoch. Napríklad Electronic Arts postavilo projekt Battlefield: Heroes na jednoduchom princípe: hra je zadarmo, sú v nej nevtieravé in-game reklamy a niektoré bonusy si dokúpite prostredníctvom mikroplatieb. Podobnou cestou chce vyraziť aj Sony. Nemusíte mať však hneď strach, že by počas hrania prichádzala každých 20 minút reklamná prestávka, ide len o prirodzené začlenenie reklamy do herného prostredia, z čoho sa dá výborne profitovať a získané financie sa zas využijú na nové projekty.

Skryť Vypnúť reklamu

Zdroj: PR

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Generálny prokurátor SR Maroš Žilinka.

Vyše 50 prokurátorov vystúpilo proti Žilinkovi v auguste.


1 h
Týždeň Petra Schutza

Príčinou rastu cien je šprint EÚ za uhlíkovou neutralitou.


23. sep
Richard Sulík.

O rozpočtovej zodpovednosti a reformách s ministrom hospodárstva.


a 1 ďalší 17. sep

Neprehliadnite tiež

Naše chápanie evolúcie sa neustále vyvíja.


26m

Musíme si pestovať aktívnu nádej, radí psychologička.


2 h

Nové podcastové správy z vedy.


a 2 ďalší 6 h
Tieto stopy menia pohľad na osídlenie Severnej Ameriky.

Ameriku osídlili ľudia ako poslednú.


TASR 7 h

Inzercia - Tlačové správy

  1. Môžu byť kancelárie pripravené na budúcnosť?
  2. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  3. „Prezlečte“ svoj domov! V móde je šetrenie peňazí aj prírody
  4. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  5. Schátrali tam kúpele, palác aj železnica. Ako kedysi vyzeralo Trnavské mýto?
  6. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  7. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  8. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  9. Znalec slovenského brandy
  10. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho
  1. Tesco announces net-zero target of 2035 for its operations
  2. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  3. Lekárska prehliadka pre cudzincov je v Nitre, aj bez objednania
  4. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  5. Rozšírená realita a ovládanie na diaľku
  6. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  7. Trnavské mýto: Od centrálneho trhoviska ku kongresovej sále
  8. „Prezlečte“ svoj domov! V móde je šetrenie peňazí aj prírody
  9. Spravte si zásoby zdravia
  10. Stropný zdvihák zlepší život všetkým imobilným ľuďom
  1. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 7 810
  2. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi 5 107
  3. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 5 019
  4. Slovenský orloj – svetová atrakcia 3 922
  5. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov 3 904
  6. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 574
  7. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 3 342
  8. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 3 129
  9. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 3 082
  10. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád 2 591
Skryť Zatvoriť reklamu