TVÁRE SLOVENSKÉHO INTERNETU

MeToo.sk: veľké ambície malého hráča

Portál MeToo.sk, za ktorým stojí exriaditeľ STV Richard Rybníček, siaha vysoko. Chce pod jednu adresu sústrediť „všetku zábavu“.

Róbert Meder, riaditeľ MeToo.sk.(Zdroj: AUTOR)

Portál MeToo.sk, za ktorým stojí exriaditeľ STV Richard Rybníček, siaha vysoko. Chce pod jednu adresu sústrediť „všetku zábavu“.

Priestory v Petržalke, v ktorých sídli MeToo.sk, sú poloprázdne, ešte poriadne nezariadené a zjavne navrhnuté na väčší počet ľudí, než sa po nich pohybuje. Na prvý pohľad sa dá súdiť, v akom štádiu sa práve nachádza firma: ešte sa nestihla zabehať a zjavne má ambície výrazne rásť.

Metoo.sk bolo spustené v novembri 2007 a odvtedy funguje v testovacej betaverzii. Pre portál pracuje na plný úväzok desať ľudí, s ďalšími šesťdesiatimi externe spolupracuje. Ide väčšinou o redaktorov, ktorí pripravujú vlastné texty.

V službách mali guľáš
Najvýraznejším počiatočným problémom MeToo.sk bolo podľa jej súčasného riaditeľa Róberta Medera triedenie obsahu. Ambíciou portálu bolo pod jednu strechu zozbierať čo najviac zábavy. „Chceli sme ponúkať množstvo služieb a začali sme mať strašný guľáš.“ Všetky plánované služby dali na kopu a začali hľadať medzi nimi spojitosť. Nakoniec vybrali spôsob triedenia, ktorý je obvyklý skôr pre klasické médiá než web. „Rozhodli sme sa pre zmyslovú orientáciu.“

Metoo.sk obsahuje sekcie Pozeraj, Počúvaj, Hraj a Čítaj. Medzi videoobsahom dominujú užívateľské videá, priame prenosy z dostihov a platené filmy, v sekcii audiosúborov je to osem rádií a v rubrike Čítaj najmä články o šoubiznise a hudbe.

Komunitný portál?
Aj napriek deklarovanej snahe MeToo o komunitný portál terajšia funkcionalita je v tejto oblasti značne obmedzená. V sekcii Moje si užívateľ môže vytvoriť len jednoduchý profil so základnými informáciami. V súčasnosti je na portáli zaregistrovaných deväťtisíc ľudí, väčšinou pubertiakov.

Portál chce klásť dôraz na to, aby užívatelia pridávali na web vlastný obsah. Zatiaľ však narážajú na neochotu a podľa Medera aj „ostych“. Ten sa snažia prelomiť súťažami s finančnou, prípadne vecnou odmenou. Do súťaže o najbláznivejší výkrik na videu sa im prihlásilo deväť ľudí. „Náš najväčší problém je to, že síce naša cieľová skupina sú Slováci a Česi, ale konkurencia je celosvetová. Môžeme užívateľom ponúknuť, aby pridávali obrázky, ale to robí aj Flickr. A môžeme ponúknuť priestor na videá, ale to robí aj YouTube,“ hodnotí Meder.

Užívateľ v televízii
MeToo.sk plánuje pridávať ďalší obsah a rozširovať služby. Medzi nimi bude napríklad online obchod NakupujToo, blogy a ďalšie monotematické rádiá.

Najodvážnejšie plány má MeToo.sk v prieniku do televízií. Každý deň chce cez satelit pre Čechov a Slovákov vysielať polhodinový program zostavený z videí od užívateľov. „Chceme takto spropagovať značku MeToo a zároveň povedať užívateľovi, že keď k nám pridá video, nebude len na internete, ale aj v 650 tisíc domácnostiach,“ dodáva Meder. Na otázku, kedy to bude, odpovedá neurčito. „V dohľadnej dobe.“

Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  6. Splnený sen
  7. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  8. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  9. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  10. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  1. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  2. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  3. Vysoká hra o súdne trovy
  4. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  5. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  6. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  7. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  8. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  9. Ako na refinancovanie hypotéky
  10. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 12 345
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 12 212
  3. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 4 162
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 893
  5. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 939
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 502
  7. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 863
  8. Splnený sen 1 812
  9. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 586
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 310

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

O župu, ktorá sa rozprestiera od Moravy po Maďarsko, má záujem len šesť kandidátov

Trnavskému kraju robia dobré meno kúpele, víno, ale aj golfové ihriská.

SVET

Svätá vojna v českej politike. Ako Okamura bojuje o voličov

Má japonský pôvod, tak predsa nemôže byť rasista.

Neprehliadnite tiež

ROZHOVOR

Výskumník: Chyba je zapečená priamo v preukazoch

Aktualizácia sa dá použiť, no väčšinou ide o fyzické zariadenia a musia sa vymeniť, hovorí pre SME PETR ŠVENDA, ktorý sa podieľal na odhalení slabiny v ochrane e-občianskych.

Ohovárajú a priatelia sa. Delfíny majú kultúru podobnú tej ľudskej

Naše technológie a obrovské mestá však nikdy nenapodobnia.

Rusko chystá KryptoRubeľ, elektronickú štátnu menu

Za projektom stojí centrálna banka Ruska.

Chcú nájsť Deviatu planétu, zatiaľ majú päť nepriamych dôkazov

Niekoľko zvláštnych vlastností slnečnej sústavy najlepšie vysvetlí neznáma planéta.