BRATISLAVA. Približne tretina populácie pritom zatiaľ reklamu v mobilných telefónoch rozhodne odmieta. Vyplynulo to z e-omnibusového prieskum, ktorý prostredníctvom on-line dotazníkom na minimálnej vzorke 500 respondentov starších ako 15 rokov uskutočnila spoločnosť Mediaresearch.
Prieskum zároveň ukázal, že viac ako polovica českej populácie vie o pripravovanej možnosť prijímať televízne vysielanie do mobilného telefónu. Takmer 40 % respondentov uviedlo, že by tuto službu využilo, z toho viac ako polovica by v rovnakej miere používala mobilný telefón na sledovanie on-line televízneho vysielania, ako aj na sledovanie programov stiahnutých z archívu staníc.
Spoločnosť Mediaresearch je významnou výskumnou agentúrou so širokým portfóliom služieb v oblasti realizácie marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýzy dát, marketingového poradenstva a podobne.