Tvrdí to prieskumná spoločnosť Brand Keys, ktorá vytvára každý rok tzv. Customer Loyalty Engagement Index. Ten zisťuje vzťahy spotrebiteľov k 382 značkám v 57 kategóriách.
Údaje Brand Keys vykresľujú obraz aj o tom, čím dokážu firmy motivovať spotrebiteľov, aby k nim boli lojálni. Dôležitými zisteniami sú aj tie, ktoré hovoria o očakávaniach spotrebiteľov. Najlepšie výsledky v rámci porovnania firiem potom získa tá, ktorej sa podarilo byť najbližšie k požiadavkám a očakávaniam spotrebiteľov. Viac o indexe.
Celkové poradie v oblasti mobilných telefónov:
Poradie | Firma |
1. |
Samsung |
2. |
BlackBerry |
3. |
Treo |
4. |
Motorola |
5. |
Nokia |
6. |
Sanyo |
7. |
LG |
8.
- |
Panasonic
Sony Ericsson |
10. |
Siemens |