Doteraz sa v Japonsku Xboxu 360 príliš nedarilo a nepomohlo tomu ani typicky japonské RPG Blue Dragon, ktoré si získalo viac paradoxne viac popularity na západe. Omnoho viac sa však darilo nedávno vydanému Lost Odyssey, ktoré si v Japonsku zaobstaralo sto tisíc hráčov, čo je pri necelých 600 tisíc kusoch predaných Xboxov v tejto krajine pomerne veľký úspech. Žeby sa Microsoftu napokon predsa len podarilo presadiť na japonskom trhu? To je ešte príliš skoro, aby sme takto unáhlene konštatovali, no zo zákulisia sa už ozývajú hlasy o tom, že by Microsoft chcel z tohto japonského RPG vidieť viac dielov a vytvoriť tak sériu podobnú kolosu Final Fantasy. Istotne by si to Lost Odyssey zaslúžilo aj napriek niektorých archaickým vlastnostiam a predpovede o stúpajúcej kvalite a obľúbenosti by zrejme neboli až tak ďaleko od pravdy, podobne predsa začínala aj spomínaná séria. Zatiaľ však nebolo nič oficiálne potvrdené, takže nám neostáva nič iné ako čakať. Xboxu 360 by to však v Japonsku určite pomohlo.