Internetovú reklamu čaká náročný rok 2008

Pre zadávateľov internetovej reklamy bude rok 2008 ťažký. Viac ako inokedy totiž budú musieť uvádzať argumenty o výhodnosti reklamy pre koncových užívateľov.

Bratislava 10. februára (TASR) - Dôvodom je stále narastajúca antipatia voči samotnej internetovej reklame. Vyplýva to z prieskumu skupiny Deloitte Touche Tohmatsu "Prognózy v médiách trendy TMT na rok 2008".

Uvedený sektor by mal podľa analytikov starostlivo sledovať regulačné opatrenia, pretože čím lepšie výsledky bude internetová reklama dosahovať, tým väčšmi budú na ňu zamerané previerky regulačných orgánov. Okrem toho by sa v roku 2008 internetová reklama mala pripraviť na zosilnenie konkurencie tradičných médií.

Článok pokračuje pod video reklamou

Konkurencia medzi klasickou a internetovou televíziou by sa naopak nemala v roku 2008 zostrovať. Analytici očakávajú, že tieto dva trhové segmenty sa budú dopĺňať. Internetová televízia je podľa odborníkov médiom, ktorého kvalita, obsahové formáty a okruh divákov sa značne líšia od divákov klasickej televízie.

Za najväčšiu výhodu internetu sa často považuje jeho anonymita. V roku 2008 sa však regulačné orgány, užívatelia a online obchodníci môžu čoraz častejšie dožadovať, aby sa pri uskutočnení každej transakcie cez internet vyžadovala od užívateľov autentifikácia identity.

V roku 2008 budú mať digitálne komunikácie väčší objem a pestrosť. Komunikačné spoločnosti sa podľa prieskumu zamyslia nad tým, prečo v roku 2008 ešte stále ponechávajú novým mediálnym spoločnostiam príliš veľký podiel z komunikačných tržieb.

Prognózy spoločnosti Deloitte Touche Tohmatsu na rok 2008 vychádzajú z rozhovorov s klientmi členských firiem Deloitte, z príspevkov od viac ako 6 000 partnerov, riaditeľov a senior manažérov členských firiem Deloitte.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 27 820
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 179
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 617
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 755
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 592
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 774
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 846
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 389
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 179
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 853