Internetová reklama stále na vzostupe

Objem internetovej reklamy nezastaviteľne rastie. Ročne investujú firmy do propagácie svojej značky, produktov a služieb takmer 20 miliárd dolárov. Kým prevádzkovatelia reklamných systémov majú radosť, internetisti sa tešia už pomenej. Používajú rôzne dop

lnky, ktoré ich reklamy v okne prehliadača zbavia.

Najnovšia štúdia ukázala, že medziročne sa objem internetovej reklamy zvýši približne o štvrtinu. Kým v druhom kvartáli roku 2006 minuli firmy na reklamu 3,8 miliardy dolárov, tento rok to bolo už 5,1 miliardy. Veľmi úspešný bol i prvý polrok 2007, ktorý priniesol rekordné výnosy vo výške 10 miliárd dolárov. Najviac investujú firmy so spotrebiteľskými produktami, finančné spoločnosti a automobilový priemysel.

Dobrou správou je, že v segmente online reklamy začína čoraz silnejšie fungovať štandardizácia, ktorá určuje etické a technické rámce reklamných prvkov. Iniciatíva vznikla i na Slovensku, ktorej výsledkom je rámec odporúčaní, ktorý by mal eliminovať reklamy iritujúce internetistov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Narastajúci objem reklamy však môže mať na jej účinnosť negatívny vplyv. Internetisti ju čoraz intenzívnejšie prehliadajú a siahajú po nástrojoch, ktoré ju odfiltrujú.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 954
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 012
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 707
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 158
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 012
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 351
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 759