Internetová reklama stále na vzostupe

Objem internetovej reklamy nezastaviteľne rastie. Ročne investujú firmy do propagácie svojej značky, produktov a služieb takmer 20 miliárd dolárov. Kým prevádzkovatelia reklamných systémov majú radosť, internetisti sa tešia už pomenej. Používajú rôzne dop

lnky, ktoré ich reklamy v okne prehliadača zbavia.

Najnovšia štúdia ukázala, že medziročne sa objem internetovej reklamy zvýši približne o štvrtinu. Kým v druhom kvartáli roku 2006 minuli firmy na reklamu 3,8 miliardy dolárov, tento rok to bolo už 5,1 miliardy. Veľmi úspešný bol i prvý polrok 2007, ktorý priniesol rekordné výnosy vo výške 10 miliárd dolárov. Najviac investujú firmy so spotrebiteľskými produktami, finančné spoločnosti a automobilový priemysel.

Dobrou správou je, že v segmente online reklamy začína čoraz silnejšie fungovať štandardizácia, ktorá určuje etické a technické rámce reklamných prvkov. Iniciatíva vznikla i na Slovensku, ktorej výsledkom je rámec odporúčaní, ktorý by mal eliminovať reklamy iritujúce internetistov.

Narastajúci objem reklamy však môže mať na jej účinnosť negatívny vplyv. Internetisti ju čoraz intenzívnejšie prehliadajú a siahajú po nástrojoch, ktoré ju odfiltrujú.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Babiš rovná sa ANO, ANO rovná sa Babiš

Kdesi na konci tunela sa predsa len čosi črtá.

SVET

Ukrajina priznala vojnu s Ruskom. Slova vojna sa však bojí

Na východe Ukrajiny už aj formálne prebieha otvorený konflikt.

Neprehliadnite tiež

Prečo hrá mozog džezového a klasického pianistu rovnakú skladbu inak

Mozgy džezových a klasických pianistov fungujú rozdielne. Dokonca aj vtedy, keď hrajú tú istú skladbu.

Spravili krok k včasnému odhaleniu rakoviny, krvný test má veľkú úspešnosť

Test dokázal určiť aj päť typov rakoviny, na ktoré doteraz neexistuje skríning.

TECH_FM

Historici sa mýlia, čiernu smrť roznieslo čosi iné

Nový výskum naznačuje, ako sa problém šíril.

NASA testuje jadrový reaktor pre astronautov na Marse

Prvotné testy kompaktného reaktora v americkej Nevade boli úspešné.

Legendárna hra Age of Empires sa vráti v modernom prevedení vo februári

Hru museli v mnohých smeroch prepracovať, aby fungovala na moderných počítačoch.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Divoký Island: cesta ostrovom ľadu a ohňa
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 16 830
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 846
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 644
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 339
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 2 097
  6. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 1 966
  7. Kam do tepla v januári? 1 845
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 648
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 504
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 899