Tak trochu smutný príbeh k nám prišiel z kancelárii vývojárov FASA Interactive. Pravdivejšie by však bolo napísať, z bývalých priestorov. Vývojárske štúdio FASA Interactive sa po nie príliš vydarenom projekte Shadowrun rozpadlo. Pôvodne boli očakávanie do hry vkladané na skutočne vysokej úrovni, no výsledné sklamanie a priemerné hodnotenia napokon hru odsúdili. Samozrejme, bitky medzi PC a Xbox 360 hráčmi boli lákadlom, ale problémov sa pri hraní vyskytlo viac než dosť a výsledný efekt nedopadol kvalitne ani pre jednu stranu. Ak ste predsa len investovali do Shadowrunu, nemusíte zúfať, updaty budú pribúdať i naďalej, pretože približne polovica tímu prešla pod krídla Microsoft Game Studios a ostatní sa rozutekali po iných spoločnostiach.
PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 220-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 362 obetí. V okrese Nitra platí sprísnený lockdown.