Vízie Ubisoftu na hernom trhu

Francúzsky herný gigant Ubisoft vie ako nalákať hráčov na svoje projekty a obrovskej expanzii nezabráni ani priamy konkurent Electronic Arts. Hlavný šéf spoločnosti, Yves Guillemot, prezradil najbližšie plány obľúbenej skupiny vývojárov a vydavateľov, ktorí sa neboja vraziť nemalý obnos financií do úplne novej značky... a vytvoria tak ďalšiu úspešnú hru. Nevieme, ako to vlastne Ubisoft robí, ale to je úplne jedno, hlavné totiž je, že stále nestrácajú chuť do jedla a každoročne prijmú do pracovného pomeru minimálne 500 nových zamestnancov. A to považuje Guillemot za príliš malý počet, potrebovali by omnoho viac ľudí, pretože všetky nové projekty nestíhajú dokončiť v danom termíne. Optimálne by bolo zdvihnúť počet nových zamestnancov takmer na dvojnásobok, aby boli všetky kapacity poriadne zaplnené, pričom tento jav by sa mal každoročne opakovať. Znie to skutočne neuveriteľne, ale keď vezmeme do úvahy stále rastúci herný trh, ktorý ponúka stále viac a viac kvalitnejších projektov, väčšinou zastúpených veľkými spoločnosťami, niet sa čomu čudovať. Platformová rôznorodosť navyše núti vývojárov venovať sa každému portu poriadne, pretože odfláknutú prácu odhalia hráči okamžite a dajú to patrične najavo.

Ubisoftu sa výborne darí s Nintendom, keď na Wii a handheld NDS posielajú obrovské množstvo hier, pričom väčšina je kvalitných a tým pádom sú tieto produkty i náležite predávané. Guillemot prezradil, že v Ubisofte vznikol nový tím zameriavajúci sa špeciálne na vývoj a testovanie causal projektov pre Nintendo Wii a DS, pričom dôraz kládol na ladenie ovládania a samotných herných prvkov, technické spracovanie bude ustupovať do pozadia, pretože v tomto smere sa z Nintenda ani veľa vyťažiť (na rozdiel od konkurencie) nedá. Už teraz má Ubisoft obrovské portfólio hier na Nintendo a plánuje v tom pokračovať. Chce totiž zistiť, čo vlastne majú hráči radi, čo pritiahlo k hrám i dovtedy nehrajúcich ľudí. S tým súvisí i doposiaľ utajovaný projekt, ktorý si budú vlastne tvoriť hráči sami. Celé to bude prebiehať tak, že vývoja sa bude môcť účastniť úplne každý a všetko bude prechádzať na posúdenie komunite, ktorá rozhodne, či daný prvok má zmysel a bude v hre náležite využívaný. Koncept rozhodne zaujímavý, zatiaľ však netušíme, ako ho chce Ubisoft preniesť do praxe. Mnoho ľudí totiž tvorí mnoho nápadov a ako dobre vieme, nebýva to vždy najlepšie východisko. Vízie Ubisoftu však vyzerajú prinajmenšom originálne, tak sa nechajme prekvapiť, čo konkrétne na nás táto francúzska spoločnosť vytiahne najbližšie. Veríme, že sa dočkáme konkrétnejšieho predstavenia.

Zdroj: Eurogamer 

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Fico, Kaliňák či Danko to nie sú. Kto sú najmajetnejší politici na Slovensku

Aktivisti skontrolovali majetok verejných funkcionárov.

DOMOV

Znalca odsúdili za platinové sitká na desať rokov

Druhého obžalovaného Juraja Lettricha súd oslobodil.

Neprehliadnite tiež

Vytvorili microSDXC kartu s najväčšou pamäťou

Karta od Integral Memory by mala byť v predaji od februára.

Po prvý raz zmapovali zmysly rastlín. Už vieme ako cítia

Namiesto zmyslových orgánov využívajú proteíny. Bez niektorých sa všetko zrúti.

Fyzikálna záhada. Neutrónové hviezdy svietia aj po zrážke

Dosvit po zrážke neutrónových hviezd je čoraz jasnejší, vyvracia očakávania.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  5. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 7 238
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 005
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 4 177
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 126
  5. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 3 036
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 2 351
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 223
  8. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€ 2 141
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 702
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 516