Vízie Ubisoftu na hernom trhu

Francúzsky herný gigant Ubisoft vie ako nalákať hráčov na svoje projekty a obrovskej expanzii nezabráni ani priamy konkurent Electronic Arts. Hlavný šéf spoločnosti, Yves Guillemot, prezradil najbližšie plány obľúbenej skupiny vývojárov a vydavateľov, ktorí sa neboja vraziť nemalý obnos financií do úplne novej značky... a vytvoria tak ďalšiu úspešnú hru. Nevieme, ako to vlastne Ubisoft robí, ale to je úplne jedno, hlavné totiž je, že stále nestrácajú chuť do jedla a každoročne prijmú do pracovného pomeru minimálne 500 nových zamestnancov. A to považuje Guillemot za príliš malý počet, potrebovali by omnoho viac ľudí, pretože všetky nové projekty nestíhajú dokončiť v danom termíne. Optimálne by bolo zdvihnúť počet nových zamestnancov takmer na dvojnásobok, aby boli všetky kapacity poriadne zaplnené, pričom tento jav by sa mal každoročne opakovať. Znie to skutočne neuveriteľne, ale keď vezmeme do úvahy stále rastúci herný trh, ktorý ponúka stále viac a viac kvalitnejších projektov, väčšinou zastúpených veľkými spoločnosťami, niet sa čomu čudovať. Platformová rôznorodosť navyše núti vývojárov venovať sa každému portu poriadne, pretože odfláknutú prácu odhalia hráči okamžite a dajú to patrične najavo.

Ubisoftu sa výborne darí s Nintendom, keď na Wii a handheld NDS posielajú obrovské množstvo hier, pričom väčšina je kvalitných a tým pádom sú tieto produkty i náležite predávané. Guillemot prezradil, že v Ubisofte vznikol nový tím zameriavajúci sa špeciálne na vývoj a testovanie causal projektov pre Nintendo Wii a DS, pričom dôraz kládol na ladenie ovládania a samotných herných prvkov, technické spracovanie bude ustupovať do pozadia, pretože v tomto smere sa z Nintenda ani veľa vyťažiť (na rozdiel od konkurencie) nedá. Už teraz má Ubisoft obrovské portfólio hier na Nintendo a plánuje v tom pokračovať. Chce totiž zistiť, čo vlastne majú hráči radi, čo pritiahlo k hrám i dovtedy nehrajúcich ľudí. S tým súvisí i doposiaľ utajovaný projekt, ktorý si budú vlastne tvoriť hráči sami. Celé to bude prebiehať tak, že vývoja sa bude môcť účastniť úplne každý a všetko bude prechádzať na posúdenie komunite, ktorá rozhodne, či daný prvok má zmysel a bude v hre náležite využívaný. Koncept rozhodne zaujímavý, zatiaľ však netušíme, ako ho chce Ubisoft preniesť do praxe. Mnoho ľudí totiž tvorí mnoho nápadov a ako dobre vieme, nebýva to vždy najlepšie východisko. Vízie Ubisoftu však vyzerajú prinajmenšom originálne, tak sa nechajme prekvapiť, čo konkrétne na nás táto francúzska spoločnosť vytiahne najbližšie. Veríme, že sa dočkáme konkrétnejšieho predstavenia.

Článok pokračuje pod video reklamou

Zdroj: Eurogamer 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 34 283
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 914
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 162
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 449
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 989
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 956
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 670
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 511
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 303
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 786