Fanúšikovia stratégií Blizzard milujú. Hoci sa ich projekty môžu zdať ako rýdzo akčné stratégie prebiehajúce v reálnom čase, bez poriadnej dávky taktického myslenia a prepracovanej stratégie si ani neškrtnete. Predstavenie Starcraftu 2pred niekoľkými mesiacmi mnohých potešilo a hoci sa objavilo mnoho správ a textov, postačí naše malé zhrnutie. Ak ste pôvodný Starcraft hrali, určite si spomeniete na jeho vybalansované jednotky a skvelú hrateľnosť rozdelenú medzi tri rasy. Po rovnakých stopách sa vydá aj pokračovanie, len bude zabalené do lahodnej grafiky a pribudnú moderné prvky do ovládania a zlepšenie hrateľnosti. Tak napríklad je zatiaľ (zvýrazniť, podčiarknuť a zakrúžkovať) limit vyznačených jednotiek mŕtvy, môžete si naplánovať výrobu jednotiek dopredu a všetko sa potom deje automaticky a nemusíte striehnuť na dokončenie jednej výroby, pričom rovnaký princíp sa očakáva pri budovách. Hlavným zámerom Blizzardu je však špecifický multiplayer, pre ktorý je Starcraft 2 primárne tvorený, hoci obsahuje aj vynikajúcu kampaň pre jedného hráča. V multiplayeri sa môže stretnúť až 8 stratégov, čo vyzerá vskutku impozantne, hlavne ak sa pozriete na nové obrázkya množstvo jednotiek na obrazovke. Blizzard ešte nikdy nesklamal a pochybujeme, že tomu tak bude teraz.
Zdroj: PR
Článok pokračuje pod video reklamou
Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný. Aktivujte si odber správ kliknutím na odkaz, ktorý sme vám poslali e-mailom.
Na Slovensku prebieha plošné testovanie. PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 236-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 4 068 obetí.