Podrobnejšie predstavovať stratégom titul World in Conflictod švédskych vývojárov Massive Entertainment (stoja za oboma dielmi Ground Control ) je úplne zbytočné. Zaujímavé však je, že sa tento projekt neobjaví len na platforme osobných počítačov, ale zavíta i na Xbox 360. A to už pre zopakovanie základných pilierov hry stojí, hlavne ak o World in Conflict doteraz konzolisti nemuseli javiť záujem. V prvom rade zabudnite na akékoľvek stavanie základne či zber surovín. Tvorcovia sa rozhodli, že sa pokúsia priblížiť systému hry, ktorý je známy skôr zo strieľačiek z vlastného pohľadu. Už dávnejšie bolo proklamované, že prím bude hrať multiplayer – každý hráč má určitý počet jednotiek, ktoré po smrti nestratil definitívne, môže si ich totiž na základni znovu oživiť, čiže použiť klasický respawn. Koniec nastáva v momente, kedy hráč príde o dôležité budovy. Na mapách sa môže stretnúť až 16 hráčov (rozdelia sa do dvoch tímov a pri nižšom počte sú ostatní doplnení pomerne inteligentnými botmi) a to už je riadna mela, hlavne ak odhadovaný čas jedného zápasu trvá len približne 20 minút. Treba uvažovať rýchlo a takticky, takže nečakajte žiadnu klasiku v žánri. Chýbať nesmie ani singleplayer, príbeh nám nahovorí alternatívnu budúcnosť, v ktorej Studená vojna prerástla do pomerne horúcej, Sovietsky zväz napadol USA a celý svet sa zmieta v krvavých kŕčoch. Ďalšou zaujímavosťou je forma vedenia vašej jednotky, ktorú sa staráte ako hrdina s vlastným príbehom. Nemusíte sa totiž zapájať do úplne všetkého a máte svojich nadriadených i podriadených, ktorí sa taktiež prispôsobujú vzniknutej situácii. Povedané v skratke: budeme len súčasťou obrovského konfliktu. Predbežné ohlasy s betatestingu sú kladné, takže sa tešme. A teraz sa vlastne môžu tešiť i majitelia Xboxu 360, pretože World in Conflict zavíta i k nim na sklonku tohto roku.