Deutsche Telekom sa rozlúčil so svojou obchodnou značkou pre oblasť pevných sietí T-Com. Značka T-Com sa rozplynie v T-Home, oznámil Telekom v Bonne.
Pod značkou T-Home, ktorá má začať fungovať od 19. mája, chce koncern v budúcnosti spojiť všetky telekomunikačné ponuky pre domácnosti. Okrem T-Home majú existovať ešte značky T-Mobile a T-Systems.
Slovak Telekom, ktorého majoritným akcionárom je Deutsche Telekom, v tomto momente zatiaľ neuvažuje o uvedení značky T-Home na slovenskom trhu. Povedal to riaditeľ sekcie komunikácie Telekomu Ján Kondáš. "Situácia v Nemecku oproti situácii v ďalších krajinách, kde má Deutsche Telekom svoje zastúpenie, je diametrálne odlišná a preto zrejme bude potrebné aj v prípade uvádzania novej značky voliť iné postupy," povedal Kondáš. Na Slovensku sa totiž značka T-Com pomerne dobre ujala.
Podľa informácií denníka SME však Slovak Telekom nahradenie značky T-Com značkou T-Home na Slovensku nevylučuje. Vyplýva to aj z toho, že nemecký koncern presadzuje, aby všetky podniky v rámci skupiny používali rovnaké značky, teda zrejme aj T-Home.
V nadväznosti na materský koncern už Slovak Telekom na slovenskom trhu meniť značky musel. Na vlaňajšiu zmenu obchodného mena spoločnosti Slovak Telecom na Slovak Telekom a uvedenie značky T-Com použila firma 364 mil. Sk. Tie jej poskytol materský Deutsche Telekom. Zmena značky mobilného operátora EuroTel na T-Mobile v roku 2005 pritom podľa správy stála 399 mil. Sk.