LucasArts boli pomerne dlhú dobu ticho a o svojich projektoch informovali hernú verejnosť len v hmlistých náznakoch a s malou informačnou hodnotou. Tentoraz však poodhalili kúsok zo svojho pripravovaného akčného projektu, o ktorom sa doposiaľ nič nevedelo. Fracture nás zavedie do budúcnosti, ktorá je poznačená občianskou vojnou. Vplyvom nepriaznivých prírodných katastrof sa americký kontinent rozdelil na východnú a západnú časť. Východná sa postupne pridala k Európe a vytvorila Atlantickú Alianciu, ktorá kladie dôraz na technologické hračky. Západné krídlo logicky inklinuje k ázijskej kultúre a pod značkou Republic of Pacifica sa zameriava viac na genetické pokusy. Ako už býva zvykom, ovzdušie hustne a hráč v úlohe demoličného experta Masona Briggsa vstupuje do novodobého konfliktu. K dispozícii bude mať množstvo futuristických i tradičných zbraní, no základom by mal byť modifikovateľný terén vplyvom pôsobenia rôznych výbuchov. Po explodovanom granáte tak ostane v zemi kráter. To však nie je všetko, pretože niektoré granáty naopak vytvárajú prekážky v ceste: nie je problémom vytvoriť menší kopec alebo dokonca akúsi obdobu stĺpu. Znie to pomerne šialene, ale využívaním týchto maličkostí sa môže hrateľnosť pri správnom vyvážení skutočne odviazať zo zabehaných štandardov. Rozdelenie dvoch frakcií navyše určuje spôsob boja a výrazné oddelenie stratégie. Zatiaľ je v pláne verzia pre Playstation 3 a Xbox 360, ktorá sa neobjaví skôr než o rok, tak si vychutnajte prvé screenshoty.