Slovenský internet navštívilo v marci takmer 1,8 milióna používateľov

Najviac návštevníkov slovenských internetových stránok tvoria užívatelia s ukončeným stredoškolským vzdelaním s maturitou. Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktorý spoločnosť Mediaresearch Slovakia uskutočnila v marci na najväčších serveroch v SR združených

foto - stock.xchng

do projektu AIMmonitor.

Servery monitorované v rámci výskumu AIMmonitor navštívilo v marci 1,605 milióna reálnych užívateľov zo Slovenska. Celkovo za marec navštívilo slovenské internetové stránky 1,745 milióna užívateľov.

Stredoškolsky vzdelaní užívatelia tvoria 43,7 % z celkového počtu návštevníkov meraných serverov. Nasledujú užívatelia s ukončeným základným vzdelaním, ktorých je približne 18 %. Učni bez maturity tvoria 15,7 % návštevníkov, nasledovaní vysokoškolsky vzdelanými užívateľmi s 14,4-% podielom. Rebríček uzatvárajú ľudia s vyšším vzdelaním s 6,1 % a surferi bez základného vzdelania s 1,9 %.

Článok pokračuje pod video reklamou

Najviac, približne 1,338 milióna reálnych užívateľov zaznamenal server zoznam.sk nasledovaný portálom azet.sk, ktorý v marci navštívilo 1,198 milióna užívateľov. Prvú trojicu uzatvára server atlas.sk s celkovou návštevou 1,09 milióna užívateľov.

Vo výskume AIMmonitor sú zahrnutí ľudia vo veku 14 až 79 rokov. Celkovo má táto skupina 4,417 milióna ľudí. Z výskumu teda vyplýva, že internet použilo v marci 39,5 % zo všetkých ľudí na Slovensku v danej vekovej kategórii.

AIMmonitor je výskum návštevnosti a sociodemografického profilu návštevníkov internetových serverov na Slovensku. Vnikol na objednávku Asociácie Internetových médií, ktorá združuje najnavštevovanejšie internetové servery na Slovensku.

Mediaresearch Slovakia, s. r. o., a jej česká materská spoločnosť Mediaresearch, a. s., pôsobia v oblasti marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja software. V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok, meranie efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti AIMmonitor na Slovensku a NetMonitor v Čechách.

Gemius, S. A., je najväčšou internetovou výskumnou agentúrou v strednej a východnej Európe. Poskytuje širokú škálu online výskumov pre významných klientov v regióne. V súčasnosti rozbieha svoju činnosť aj v Dánsku. TASR o tom informoval manažér internetových výskumov Mediaresearch Slovakia, s. r. o., Michal Švihra.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 34 101
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 22 677
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 17 973
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 13 309
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 012
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 455
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 128
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 548
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 734
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 528