Slovenský internet navštívilo v marci takmer 1,8 milióna používateľov

Najviac návštevníkov slovenských internetových stránok tvoria užívatelia s ukončeným stredoškolským vzdelaním s maturitou. Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktorý spoločnosť Mediaresearch Slovakia uskutočnila v marci na najväčších serveroch v SR združených

foto - stock.xchng

do projektu AIMmonitor.

Servery monitorované v rámci výskumu AIMmonitor navštívilo v marci 1,605 milióna reálnych užívateľov zo Slovenska. Celkovo za marec navštívilo slovenské internetové stránky 1,745 milióna užívateľov.

Stredoškolsky vzdelaní užívatelia tvoria 43,7 % z celkového počtu návštevníkov meraných serverov. Nasledujú užívatelia s ukončeným základným vzdelaním, ktorých je približne 18 %. Učni bez maturity tvoria 15,7 % návštevníkov, nasledovaní vysokoškolsky vzdelanými užívateľmi s 14,4-% podielom. Rebríček uzatvárajú ľudia s vyšším vzdelaním s 6,1 % a surferi bez základného vzdelania s 1,9 %.

Najviac, približne 1,338 milióna reálnych užívateľov zaznamenal server zoznam.sk nasledovaný portálom azet.sk, ktorý v marci navštívilo 1,198 milióna užívateľov. Prvú trojicu uzatvára server atlas.sk s celkovou návštevou 1,09 milióna užívateľov.

Vo výskume AIMmonitor sú zahrnutí ľudia vo veku 14 až 79 rokov. Celkovo má táto skupina 4,417 milióna ľudí. Z výskumu teda vyplýva, že internet použilo v marci 39,5 % zo všetkých ľudí na Slovensku v danej vekovej kategórii.

AIMmonitor je výskum návštevnosti a sociodemografického profilu návštevníkov internetových serverov na Slovensku. Vnikol na objednávku Asociácie Internetových médií, ktorá združuje najnavštevovanejšie internetové servery na Slovensku.

Mediaresearch Slovakia, s. r. o., a jej česká materská spoločnosť Mediaresearch, a. s., pôsobia v oblasti marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja software. V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok, meranie efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti AIMmonitor na Slovensku a NetMonitor v Čechách.

Gemius, S. A., je najväčšou internetovou výskumnou agentúrou v strednej a východnej Európe. Poskytuje širokú škálu online výskumov pre významných klientov v regióne. V súčasnosti rozbieha svoju činnosť aj v Dánsku. TASR o tom informoval manažér internetových výskumov Mediaresearch Slovakia, s. r. o., Michal Švihra.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Nemajú nič, čo si nedopestujú. Život na lazoch je zložitý

Čo sa kachliar z Brdárky naučil od Siouxov.

DOMOV

Tak to už nie, Béla, odkazuje Bugárovi Paška z SNS

Pašku hnevá, že ombudsmanka podporila Dúhový pochod.

DOMOV

Plavčan oznámil abdikáciu, z tlačovky opäť ušiel

Plavčan odstúpil z postu ministra deň po výzve Roberta Fica.

KOMENTÁRE

Politiku som si predstavovala inak

Dnes je politika, ak poviete, že ubližovať ľuďom pre inakosť nie je v poriadku.

Neprehliadnite tiež

Umelá inteligencia začala stavať virtuálne mestá

Neurónová sieť buduje realitu z naučených obrázkov.

Po selfies majú prísť bothies, uvidíte seba aj okolie

Čo skrývajú mobily, ak nimi snímate seba? Ukáže to nový typ fotografií a videí.

Máte alergiu? Google začína s peľovými predpoveďami

Ak sa chystáte na výlet, Google vám možno poradí, aby ste ho presunuli o deň neskôr.

Pozrite si robota, ktorý dokáže sám seba uzdraviť ako Wolverine

Mäkké roboty dokážu viac, sú však veľmi krehké.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. Už aj seniori presadajú do SUV
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  7. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  8. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  9. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  10. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 26 368
  2. Ako sme jazdili v socializme 3 070
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 768
  4. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 569
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 428
  6. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 187
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 129
  8. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 041
  9. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 1 005
  10. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 004