SME
Nedeľa, 20. jún, 2021 | Meniny má ValériaKrížovkyKrížovky

Klienti Easy od T­-Mobilu aj O2 platia aj za čakanie na živého operátora

Ak klient predplatenej karty volá na infolinku mobilného operátora O2 aj T-­Mobile, platí aj za čakanie na spojenie so živým operátorom.

Ak klient predplatenej karty volá na infolinku mobilného operátora O2 aj T­-Mobile, platí aj za čakanie na spojenie so živým operátorom. Ak mu dôjde počas hovoru kredit, stratu mu operátor nezohľadní.

BRATISLAVA. Volanie na zákaznícku infolinku mobilného operátora sa môže nečakane predražiť a klient nemusí ani získať požadované informácie. Denník SME oslovil čitateľ, ktorý sa v poslednú aprílovú nedeľu večer chcel spojiť s operátorom na infolinke mobilného operátora O2. Po dvadsiatich minútach, keď čakal na spojenie s operátorom, sa hovor nečakane skončil. Na jeho účte totiž ostali len tri haliere.

Všetci traja slovenskí mobilní operátori tvrdia, že priemerná čakacia lehota na spojenie s operátorom sa pohybuje od 15 do 20 sekúnd. Hovorkyňa O2 Hana Hejsková pripustila, že sa v čase, keď si klienti aktivovali zvýhodnené SIM karty O2 Jednotka, dĺžka čakania na spojenie s operátorom „o niečo“ predĺžila.

„Ešte sme sa nestretli s prípadom, aby klient čakal na spojenie s operátorom 20 alebo viac minút,“ povedal hovorca Orangeu Peter Tóth.

Volanie na infolinku O2 aj T-Mobilu z predplatenej karty je spoplatnené aj počas čakania na spojenie s operátorom. Na druhej strane, ak používatelia predplatenej karty Easy od T-Mobilu prejdú na jeden z paušálov, budú mať volania živému operátorovi zadarmo.

V Orangei sa platí len počas rozhovoru s operátorom, ale bez ohľadu na to, či má klient Primu, alebo paušálny program.

O2 zatiaľ paušálne služby neponúka. V odôvodnených prípadoch môže klient O2 získať späť kredit, ktorý sa mu vyčerpal počas čakania na spojenie s operátorom. „Rieši sa to individuálne,“ dodala Hejsková.

„Ak si zákazník Easy vyčerpá pri volaní na našu infolinku kredit, tento mu nebude vrátený,“ povedal hovorca T-Mobilu Andrej Gargulák.

Volania živým operátorom

Orange (Prima)

číslo 905

cena za minútu 3,00 Sk

T­Mobile (Easy)

číslo 12345

cena za minútu 3,60 Sk

O2 (Jednotka, Narovinu)

číslo 949

cena za minútu 1,95 Sk

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Jaroslav Haščák.

Previedol svoj podiel v Pente. Súvisí to so stíhaním?


17. jún
Tréner Štefan Tarkovič.

Slováci stále môžu postúpiť.


Juraj Berzedi 20 h
Mária Vargová a Andrej Poracký

Ak sa staráme o obeť, musíme sa starať aj o páchateľa.


18. jún
Podcast Svet medzi riadkami

Sever a juh sú výmysel, vesmír nepozná svetové strany.


Stanka Luppová 17. jún

Neprehliadnite tiež

Výskumný pracovník kráča okolo plášta s logom nemeckej biofarmaceutickej výskumnej spoločnosti CureVac v nemeckom meste Tübingen.

CureVac testoval, keď sa šírili početné mutácie.


18. jún
Technologický podcast Klik.

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 2 ďalší 19. jún