Akčné RPG Sacred 2: Fallen Angelod nemeckého Ascaronu nás zaujíma stále viac a viac, pričom vy budete zrejme naladení na rovnakú notu. Nedávno sme ohlásili vývoj Xbox 360 verzie, ktorá bude jedinou alternatívou k PC projektu. Už teraz sa však objavili informácie, že konzolová verzia bude o niečo lepšia než tá na osobné počítače. Týka sa to len grafického spracovania, hrateľnosť a herný systém bude pre obe verzie zhodný. Tvorcovia sa totiž rozhodli, že naplno využijú trojjadrový procesor Xboxu 360. Prvý sa postará o grafické spracovanie, druhý má na starosti špeciálne grafické efekty a tretí slúži na streamovanie – ukladanie herného sveta do pamäte, takže loadingom dajú konzolisti zbohom. Najviac nás zaujala zmienka o špeciálnych efektoch, ktoré sa na PC neobjavia z dôvodu hardvérovej náročnosti, ktorá by musela podporovať štvorjadrové procesory. A povedzme si to úprimne, týmto železo málokto disponuje a situácia sa výrazne nezmení ani na začiatku budúceho roku, kedy by sa malo Sacred 2 objaviť. Medzi promované efekty patrí najmä lístie na zemi, ktoré sa prechodom postavy rozvíri a bude reálne poletovať vzduchom a dopadať na zem. Možno maličkosť, ale k miernemu pozdvihnutiu atmosféry to stačiť bude, hlavne ak bude podobných srandičiek obsahovať Xboxová verzia viacero. Majitelia PC sa zrejme nevyhnú postupnému nahrávaniu lokácií, no zatiaľ to nebolo potvrdené ani vyvrátené. Ako však stále hovoríme, dôležitá bude samotná hrateľnosť, ktorá by mala byť totožná. Pre porovnanie sme pre vás v galérii pripravili nové screenshotyz oboch verzií (pod článkom nájdete xboxové obrázky), ktoré čakajú len na vaše oči. Navyše treba podotknúť, že zo strany Ascaronu ide o logický krok, veď kto by nechcel využívať naplno silu herného média. A akčných RPG zatiaľ na Xboxe 360 nie je veľa, takže možno práve Sacred 2 strhne lavínu.