Celkové tržby telekomunikačného trhu vlani dosiahli 62,2 mld. Sk. Podiel skupiny Slovak Telekom na tomto výsledku predstavoval 51 %, výnosy firmy Orange Slovensko predstavovali 38,5 % z celkového objemu a zvyšných 10,5 % zaknihovali alternatívni operátori. Údaje prezentoval Slovak Telekom na základe vlastných výsledkov a údajov zo Štatistického úradu SR a spoločnosti Orange Slovensko. Celkové tržby telekomunikačného trhu pritom v roku 2005 dosiahli 58,4 mld. Sk a rok predtým 53,8 mld. Sk.
Z poskytnutých údajov vyplýva, že mobilní operátori sa na celkových tržbách odvetvia vlani podieľali 64,1 percentami, keďže T-Mobile Slovensko začlenený v skupine ST dosiahol podiel na celkových tržbách 25,6 %. Tržby mobilných operátorov tak dosiahli takmer 40 mld. Sk. Penetrácia mobilnej telefónie pritom vlani dosiahla 96 %, kým v roku 2005 to bolo 84 %. Fixná telefónia zaznamenali vlani penetráciu 24 % po miernom medziročnom poklese z hodnoty 24,5 %.
Pomalšie internetové pripojenie malo k dispozícii ku koncu roka 2006 približne 6,5 % slovenských domácností. Ďalších 14,5 % domácností malo k dispozícii širokopásmové pripojenie, pričom domáci prístup pomocou broadbandu malo aj ďalších 5,9 % zákazníkov zo segmentu živnostníkov. Celková penetrácia internetu do domácnosti dosiahla 26,9 % v porovnaní s 12,6 % v roku 2005.