SME

Výsledky februárového merania slovenského internetu

Spoločnosť Mediaresearch Slovakia, s.r.o. zverejnila už druhé dáta o návštevnosti slovenského internetu a sociodemografickom profile jeho návštevníkov z projektu AIMmonitor. Projekt AIMmonitor realizujú spoločnosti Mediaresearch Slovakia a jej partnerská

foto - stock.xchng

spoločnosť Gemius pre Asociáciu internetových médií (AIM).

V týchto dňoch boli zverejnené a medzi odberateľov distribuované už druhé a to februárové dáta o návštevnosti slovenského internetu. Ide o obdobie 1.2.2007 až 28.2.2007, kedy bolo meraných 32 slovenských serverov, rovnako ako to bolo v januári 2007.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odkiaľ pristupujú slovenský používatelia na internet?
Pomerne vysoké percento slovenských užívateľov internetu má možnosť sa pripojiť na internet z domácnosti a naopak, menej v zamestnaní. Zatiaľ čo v priebehu mesiaca použije domáci internet aspoň raz do mesiaca viac ako 1 200 000 obyvateľov, v zamestnaní tak urobí len necelá polovica.

SkryťVypnúť reklamu
  • Doma 77,60 %
  • V zamestnaní 37,55 %
  • V škole 14,79 %
  • V internetovej kaviarni 3,19 %
  • Pri známych / rodine 5,02 %
  • Na inom mieste 4,66 %

Aké výsledky priniesli februárové dáta AIMmonitor?
Podľa nameraných dát AIMmonitor navštívilo vo februári aspoň raz niektorý (alebo viac) z meraných serverov 1 594 541 reálnych užívateľov zo Slovenska (RU).

Vo výskume AIMmonitor sú zahrnutí ľudia vo veku 14-79 rokov. Celková skupina ľudí v tomto veku na Slovensku má 4 417 000 ľudí. Pokiaľ je teda februárový počet ľudí (reálnych užívateľov), ktorí aspoň raz v tomto mesiaci navštívili internet, rovný 1 733 197 osobám, je to cca 39,2 % zo všetkých ľudí na Slovensku z danej vekovej kategórie.

Doplňujúce informácie:
AIMmonitor je výskum návštevnosti a sociodemografického profilu návštevníkov internetových serverov na Slovensku. Jeho výsledky umožňujú analyzovať efektivitu obsahu internetových serverov a plánovať internetovú reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Asociácia Internetových médií je profesné združenie najnavštevovanejších internetových serverov na Slovensku, ktorých záujmom je rozvoj internetu a presadzovanie internetovej reklamy na Slovensku, je zadávateľom výskumu AIMmonitor.

Autor: mediaresearch

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  7. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 710
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 091
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 540
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 857
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 138
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 024
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 747
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 981
SkryťZatvoriť reklamu