Výsledky februárového merania slovenského internetu

Spoločnosť Mediaresearch Slovakia, s.r.o. zverejnila už druhé dáta o návštevnosti slovenského internetu a sociodemografickom profile jeho návštevníkov z projektu AIMmonitor. Projekt AIMmonitor realizujú spoločnosti Mediaresearch Slovakia a jej partnerská

foto - stock.xchng

spoločnosť Gemius pre Asociáciu internetových médií (AIM).

V týchto dňoch boli zverejnené a medzi odberateľov distribuované už druhé a to februárové dáta o návštevnosti slovenského internetu. Ide o obdobie 1.2.2007 až 28.2.2007, kedy bolo meraných 32 slovenských serverov, rovnako ako to bolo v januári 2007.

Odkiaľ pristupujú slovenský používatelia na internet?
Pomerne vysoké percento slovenských užívateľov internetu má možnosť sa pripojiť na internet z domácnosti a naopak, menej v zamestnaní. Zatiaľ čo v priebehu mesiaca použije domáci internet aspoň raz do mesiaca viac ako 1 200 000 obyvateľov, v zamestnaní tak urobí len necelá polovica.

  • Doma 77,60 %
  • V zamestnaní 37,55 %
  • V škole 14,79 %
  • V internetovej kaviarni 3,19 %
  • Pri známych / rodine 5,02 %
  • Na inom mieste 4,66 %

Aké výsledky priniesli februárové dáta AIMmonitor?
Podľa nameraných dát AIMmonitor navštívilo vo februári aspoň raz niektorý (alebo viac) z meraných serverov 1 594 541 reálnych užívateľov zo Slovenska (RU).

Vo výskume AIMmonitor sú zahrnutí ľudia vo veku 14-79 rokov. Celková skupina ľudí v tomto veku na Slovensku má 4 417 000 ľudí. Pokiaľ je teda februárový počet ľudí (reálnych užívateľov), ktorí aspoň raz v tomto mesiaci navštívili internet, rovný 1 733 197 osobám, je to cca 39,2 % zo všetkých ľudí na Slovensku z danej vekovej kategórie.

Doplňujúce informácie:
AIMmonitor je výskum návštevnosti a sociodemografického profilu návštevníkov internetových serverov na Slovensku. Jeho výsledky umožňujú analyzovať efektivitu obsahu internetových serverov a plánovať internetovú reklamu

Asociácia Internetových médií je profesné združenie najnavštevovanejších internetových serverov na Slovensku, ktorých záujmom je rozvoj internetu a presadzovanie internetovej reklamy na Slovensku, je zadávateľom výskumu AIMmonitor.

Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  3. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  9. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  10. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  1. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  2. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  3. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Slávnostná imatrikulácia SvF STU v Bratislave
  7. Univerzita vyTVORená nápadmi študentov!
  8. Slovenské mestá môžu využiť eurofondy na zelené strechy
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 19 684
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 4 831
  3. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 809
  4. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 2 483
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 281
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 2 164
  7. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 1 796
  8. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 683
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 446
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 257