Paródia na O2, alebo parazitujúca reklama?

TV Markíza odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné.

TV Markíza dnes v reklamnom bloku v divácky atraktívnom čase medzi 19.30 a 20.00 h odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné. Odvysielanie spotu v deň spustenia prevádzky O2 pravdepodobne nebude náhodné.

DOPLNENÉ: TV spot beží aj na TV Joj.

V reklamnom spote sa na modrom pozadí s prechodmi odtieňov premáva kŕdeľ husí, v popredí je animácia telefónu Nokia 6070 a v bubline sa objaví text „Keď dávajú, berte“. Hlas moderátora hovorí text „Už čoskoro. Nokia s foťákom. Zadarmo“. K tomu ženský hlas dodáva „Keď dávajú, berte“.

Podľa neoficiálneho vyjadrenia O2 nemá so spotom nič spoločné. Môže ísť o zosmiešňujúcu paródiu na vstup O2 na trh, alebo o reklamu, ktorá sa snaží stiahnuť pozornosť na produkt zatiaľ neznámej firmy, parazitujúc na zvýšenom záujme ľudí o vstup tretieho operátora na trh. Zisťujeme podrobnosti, článok budeme priebežne dopĺňať.

DOPLNENÉ 12.2.2006:
Reklamný spot, na ktorý sme upozornili v tomto článku objednala Poštová banka a propaguje jej novú pôžičku. Podľa vyjadrenia, ktoré nám po týždni od odoslania žiadosti poslala Renáta Staroňová, externý konzultant Poštovej banky, bežal v týždni od 2.2.2007 do 9.2.2007 päťsekundový „teasing“, ktorého úlohou bolo hlavne upozorniť na prichádzajúcu akciovú ponuku. „V teasingu banka využila všetky základné prvky, ktoré PABK vo svojich reklamných kampaniach úspešne využíva už dlhšiu dobu, a ktoré komunikáciu banky od konkurencie jasne odlišujú.“ Išlo o zvierací motív (husy), sprievodný hlas Magdy Pavelekovej, info v „bubline“ o akčnej ponuke a modré pozadie. Podľa vyjadrenia Staroňovej bolo použitie modrej farby v súlade s korporátnou modrou a žltou farbou banky. „Cieľom teasingu bolo prilákať pozornosť ľudí a nekonkretizovať značku, rozhodli sme sa v rámci teasingu použiť modré pozadie a nie žlté, ktoré je typické pre kampaň. Banka plánovala svoju kampaň dlhodobejšie, preto je len otázkou náhody, že časovanie teasingu sa zhodovalo so začiatkom prevádzky mobilného operátora,“ dodala Staroňová.
 

Poznámka redakcie: Reklamný letáčik k produktu už obsahuje všetky známe prvky reklamnej kampane banky a je žltý.

Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. Už aj seniori presadajú do SUV
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  7. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  8. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  9. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  10. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 27 255
  2. Ako sme jazdili v socializme 3 457
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 908
  4. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 613
  5. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 574
  6. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 1 423
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 358
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 287
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 237
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 116

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Teroristi zaútočili v Barcelone, zahynulo najmenej 13 ľudí (minúta po minúte)

Dodávka vrazila do davu ľudí v centre mesta. K útoku sa prihlásil Islamský štát.

SVET

Ľudia utekali v panike. Ako vyzerá situácia v Barcelone (fotogaléria)

Polícia potvrdila, že išlo o teroristický útok.

KOMENTÁRE

Po kríze pokračujeme

Trauma Dankovi ale prospeje, viac bude počítať vlastné limity a „žetóny“, ktorými disponuje.

SVET

Útoky v Madride zmenili španielsky pohľad na terorizmus

Španielsko sa v roku 2004 poučilo.

Neprehliadnite tiež

OBJEKTÍV

Vedci pripojili kamery na tučniaky a urobili úžasné zábery

Na videu prvýkrát zachytili volania tučniakov mimo súše.

Zlatá rybka potrebuje alkohol, prežije v ľade bez kyslíku

Väčšina stavovcov umrie bez kyslíku do niekoľkých minút.

Umelá inteligencia začala stavať virtuálne mestá

Neurónová sieť buduje realitu z naučených obrázkov.

Po selfies majú prísť bothies, uvidíte seba aj okolie

Čo skrývajú mobily, ak nimi snímate seba? Ukáže to nový typ fotografií a videí.