Paródia na O2, alebo parazitujúca reklama?

TV Markíza odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné.

TV Markíza dnes v reklamnom bloku v divácky atraktívnom čase medzi 19.30 a 20.00 h odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné. Odvysielanie spotu v deň spustenia prevádzky O2 pravdepodobne nebude náhodné.

DOPLNENÉ: TV spot beží aj na TV Joj.

V reklamnom spote sa na modrom pozadí s prechodmi odtieňov premáva kŕdeľ husí, v popredí je animácia telefónu Nokia 6070 a v bubline sa objaví text „Keď dávajú, berte“. Hlas moderátora hovorí text „Už čoskoro. Nokia s foťákom. Zadarmo“. K tomu ženský hlas dodáva „Keď dávajú, berte“.

Podľa neoficiálneho vyjadrenia O2 nemá so spotom nič spoločné. Môže ísť o zosmiešňujúcu paródiu na vstup O2 na trh, alebo o reklamu, ktorá sa snaží stiahnuť pozornosť na produkt zatiaľ neznámej firmy, parazitujúc na zvýšenom záujme ľudí o vstup tretieho operátora na trh. Zisťujeme podrobnosti, článok budeme priebežne dopĺňať.

DOPLNENÉ 12.2.2006:
Reklamný spot, na ktorý sme upozornili v tomto článku objednala Poštová banka a propaguje jej novú pôžičku. Podľa vyjadrenia, ktoré nám po týždni od odoslania žiadosti poslala Renáta Staroňová, externý konzultant Poštovej banky, bežal v týždni od 2.2.2007 do 9.2.2007 päťsekundový „teasing“, ktorého úlohou bolo hlavne upozorniť na prichádzajúcu akciovú ponuku. „V teasingu banka využila všetky základné prvky, ktoré PABK vo svojich reklamných kampaniach úspešne využíva už dlhšiu dobu, a ktoré komunikáciu banky od konkurencie jasne odlišujú.“ Išlo o zvierací motív (husy), sprievodný hlas Magdy Pavelekovej, info v „bubline“ o akčnej ponuke a modré pozadie. Podľa vyjadrenia Staroňovej bolo použitie modrej farby v súlade s korporátnou modrou a žltou farbou banky. „Cieľom teasingu bolo prilákať pozornosť ľudí a nekonkretizovať značku, rozhodli sme sa v rámci teasingu použiť modré pozadie a nie žlté, ktoré je typické pre kampaň. Banka plánovala svoju kampaň dlhodobejšie, preto je len otázkou náhody, že časovanie teasingu sa zhodovalo so začiatkom prevádzky mobilného operátora,“ dodala Staroňová.
 

Poznámka redakcie: Reklamný letáčik k produktu už obsahuje všetky známe prvky reklamnej kampane banky a je žltý.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 652
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 698
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 16 874
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 15 481
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 564
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 554
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 533
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 494
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 993
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 662