Paródia na O2, alebo parazitujúca reklama?

TV Markíza odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné.

TV Markíza dnes v reklamnom bloku v divácky atraktívnom čase medzi 19.30 a 20.00 h odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné. Odvysielanie spotu v deň spustenia prevádzky O2 pravdepodobne nebude náhodné.

DOPLNENÉ: TV spot beží aj na TV Joj.

V reklamnom spote sa na modrom pozadí s prechodmi odtieňov premáva kŕdeľ husí, v popredí je animácia telefónu Nokia 6070 a v bubline sa objaví text „Keď dávajú, berte“. Hlas moderátora hovorí text „Už čoskoro. Nokia s foťákom. Zadarmo“. K tomu ženský hlas dodáva „Keď dávajú, berte“.

Podľa neoficiálneho vyjadrenia O2 nemá so spotom nič spoločné. Môže ísť o zosmiešňujúcu paródiu na vstup O2 na trh, alebo o reklamu, ktorá sa snaží stiahnuť pozornosť na produkt zatiaľ neznámej firmy, parazitujúc na zvýšenom záujme ľudí o vstup tretieho operátora na trh. Zisťujeme podrobnosti, článok budeme priebežne dopĺňať.

DOPLNENÉ 12.2.2006:
Reklamný spot, na ktorý sme upozornili v tomto článku objednala Poštová banka a propaguje jej novú pôžičku. Podľa vyjadrenia, ktoré nám po týždni od odoslania žiadosti poslala Renáta Staroňová, externý konzultant Poštovej banky, bežal v týždni od 2.2.2007 do 9.2.2007 päťsekundový „teasing“, ktorého úlohou bolo hlavne upozorniť na prichádzajúcu akciovú ponuku. „V teasingu banka využila všetky základné prvky, ktoré PABK vo svojich reklamných kampaniach úspešne využíva už dlhšiu dobu, a ktoré komunikáciu banky od konkurencie jasne odlišujú.“ Išlo o zvierací motív (husy), sprievodný hlas Magdy Pavelekovej, info v „bubline“ o akčnej ponuke a modré pozadie. Podľa vyjadrenia Staroňovej bolo použitie modrej farby v súlade s korporátnou modrou a žltou farbou banky. „Cieľom teasingu bolo prilákať pozornosť ľudí a nekonkretizovať značku, rozhodli sme sa v rámci teasingu použiť modré pozadie a nie žlté, ktoré je typické pre kampaň. Banka plánovala svoju kampaň dlhodobejšie, preto je len otázkou náhody, že časovanie teasingu sa zhodovalo so začiatkom prevádzky mobilného operátora,“ dodala Staroňová.
 

Poznámka redakcie: Reklamný letáčik k produktu už obsahuje všetky známe prvky reklamnej kampane banky a je žltý.

Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 253
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 8 856
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 851
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 536
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 913
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 901
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 764
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 569
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 564
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 508

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Akcia proti Kiskovi je porovnateľná len s únosom mladého Kováča.

DOMOV

Šéf protikorupčného úradu Kovařík: Politikov treba vyšetrovať citlivo

Policajti pri citlivých kauzách nemôžu zisťovať všetko, musia brať ohľad aj na česť politika, tvrdí Ficov šéf boja proti korupcii Peter Kovařík.

PRIMÁR

Keď mejkap podráždi. Problémy, ktoré vyvoláva kozmetika

Vyberte si kozmetiku, ktorá nepoškodí pleť.

Neprehliadnite tiež

Astronautka z NASA: Vieme, že sa niečo pokazí

Astronautka Dorothy Metcalf-Lindenburgerová hovorí, ako vyzerá tréning v NASA a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

Rozšírená realita je zábavná aj užitočná. Skúste tieto aplikácie pre iPhone a iPad

Nová aktualizácia iOS 11 pre mobilné zariadenia od Apple priniesla aj ARKit. V ponuke sú prvé aplikácie a je s nimi zábava.

TECH_FM

Kontroverzný objav naznačuje, že praľudia sa mohli vyvinúť v Európe

Stopy dávneho tvora mätú vedcov. Odborníci sa sporia, komu patrili.

Strašia vás baktérie na mobile? Vymysleli "umývačku"

Nová nabíjačka dezinfikuje mobily, používa na to ultrafialové žiarenie.