Paródia na O2, alebo parazitujúca reklama?

TV Markíza odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné.

TV Markíza dnes v reklamnom bloku v divácky atraktívnom čase medzi 19.30 a 20.00 h odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné. Odvysielanie spotu v deň spustenia prevádzky O2 pravdepodobne nebude náhodné.

DOPLNENÉ: TV spot beží aj na TV Joj.

V reklamnom spote sa na modrom pozadí s prechodmi odtieňov premáva kŕdeľ husí, v popredí je animácia telefónu Nokia 6070 a v bubline sa objaví text „Keď dávajú, berte“. Hlas moderátora hovorí text „Už čoskoro. Nokia s foťákom. Zadarmo“. K tomu ženský hlas dodáva „Keď dávajú, berte“.

Podľa neoficiálneho vyjadrenia O2 nemá so spotom nič spoločné. Môže ísť o zosmiešňujúcu paródiu na vstup O2 na trh, alebo o reklamu, ktorá sa snaží stiahnuť pozornosť na produkt zatiaľ neznámej firmy, parazitujúc na zvýšenom záujme ľudí o vstup tretieho operátora na trh. Zisťujeme podrobnosti, článok budeme priebežne dopĺňať.

DOPLNENÉ 12.2.2006:
Reklamný spot, na ktorý sme upozornili v tomto článku objednala Poštová banka a propaguje jej novú pôžičku. Podľa vyjadrenia, ktoré nám po týždni od odoslania žiadosti poslala Renáta Staroňová, externý konzultant Poštovej banky, bežal v týždni od 2.2.2007 do 9.2.2007 päťsekundový „teasing“, ktorého úlohou bolo hlavne upozorniť na prichádzajúcu akciovú ponuku. „V teasingu banka využila všetky základné prvky, ktoré PABK vo svojich reklamných kampaniach úspešne využíva už dlhšiu dobu, a ktoré komunikáciu banky od konkurencie jasne odlišujú.“ Išlo o zvierací motív (husy), sprievodný hlas Magdy Pavelekovej, info v „bubline“ o akčnej ponuke a modré pozadie. Podľa vyjadrenia Staroňovej bolo použitie modrej farby v súlade s korporátnou modrou a žltou farbou banky. „Cieľom teasingu bolo prilákať pozornosť ľudí a nekonkretizovať značku, rozhodli sme sa v rámci teasingu použiť modré pozadie a nie žlté, ktoré je typické pre kampaň. Banka plánovala svoju kampaň dlhodobejšie, preto je len otázkou náhody, že časovanie teasingu sa zhodovalo so začiatkom prevádzky mobilného operátora,“ dodala Staroňová.
 

Poznámka redakcie: Reklamný letáčik k produktu už obsahuje všetky známe prvky reklamnej kampane banky a je žltý.

Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások.
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  1. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások.
  2. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  3. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  4. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  5. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  6. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  7. Modern luxury next to the Blue Church
  8. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  9. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  10. Moskva alebo Petrohrad?
  1. Moskva alebo Petrohrad? 7 939
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 157
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 3 765
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 111
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 422
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 405
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 300
  8. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 1 189
  9. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 143
  10. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 118

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Štátna firma ukázala, ako by sa dalo obísť zvyšovanie príplatkov

Najväčší súkromní zamestnávatelia zhodne tvrdia, že také kroky, ako chystá železničné Cargo, neplánujú.

PLUS

Čo sa deje v Smere? Fico drží Kaliňáka aj za cenu, že stranu pochová

Premiér umlčal hlasy, ktoré volali po personálnych zmenách v jeho strane.

EKONOMIKA

PSA bude v Trnave vyrábať elektromobily. Model je tajomný

Koncern PSA Groupe na Slovensku vyrába Citroën C3 a Peugeot 208.

DOMOV

Bratislavu zradila doprava aj kultúrna uzavretosť, hovoria experti

Lieková agentúra v Bratislave nebude.

Neprehliadnite tiež

Prečo horúca voda zamrzne rýchlejšie ako studená?

Teoretický opis ukázal aj to, že studená voda môže zovrieť rýchlejšie.

So psom sa dožijete vyššieho veku. Veda naznačuje, ktorú rasu si vybrať

Domáci miláčik môže motivovať ľudí, aby sa viac pohybovali a žili zdravšie.

Slovenka pozorovala prvý medzihviezdny asteroid: už ho nikdy neuvidíme

Podobných asteroidov z medzihviezdneho priestoru uvidíme viac, hovorí Eva Lilly z Astronomického ústavu v Honolulu na Havaji.

OBJEKTÍV

Humanoid od Boston Dynamics sa naučil robiť saltá vzad

Robotické salto je veľký pokrok v robotike.