Paródia na O2, alebo parazitujúca reklama?

TV Markíza odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné.

TV Markíza dnes v reklamnom bloku v divácky atraktívnom čase medzi 19.30 a 20.00 h odvysielala štvorsekundový reklamný spot, ktorý sa nápadne ponáša na reklamu mobilného operátora O2, no nemá s ňou zrejme nič spoločné. Odvysielanie spotu v deň spustenia prevádzky O2 pravdepodobne nebude náhodné.

DOPLNENÉ: TV spot beží aj na TV Joj.

V reklamnom spote sa na modrom pozadí s prechodmi odtieňov premáva kŕdeľ husí, v popredí je animácia telefónu Nokia 6070 a v bubline sa objaví text „Keď dávajú, berte“. Hlas moderátora hovorí text „Už čoskoro. Nokia s foťákom. Zadarmo“. K tomu ženský hlas dodáva „Keď dávajú, berte“.

Podľa neoficiálneho vyjadrenia O2 nemá so spotom nič spoločné. Môže ísť o zosmiešňujúcu paródiu na vstup O2 na trh, alebo o reklamu, ktorá sa snaží stiahnuť pozornosť na produkt zatiaľ neznámej firmy, parazitujúc na zvýšenom záujme ľudí o vstup tretieho operátora na trh. Zisťujeme podrobnosti, článok budeme priebežne dopĺňať.

DOPLNENÉ 12.2.2006:
Reklamný spot, na ktorý sme upozornili v tomto článku objednala Poštová banka a propaguje jej novú pôžičku. Podľa vyjadrenia, ktoré nám po týždni od odoslania žiadosti poslala Renáta Staroňová, externý konzultant Poštovej banky, bežal v týždni od 2.2.2007 do 9.2.2007 päťsekundový „teasing“, ktorého úlohou bolo hlavne upozorniť na prichádzajúcu akciovú ponuku. „V teasingu banka využila všetky základné prvky, ktoré PABK vo svojich reklamných kampaniach úspešne využíva už dlhšiu dobu, a ktoré komunikáciu banky od konkurencie jasne odlišujú.“ Išlo o zvierací motív (husy), sprievodný hlas Magdy Pavelekovej, info v „bubline“ o akčnej ponuke a modré pozadie. Podľa vyjadrenia Staroňovej bolo použitie modrej farby v súlade s korporátnou modrou a žltou farbou banky. „Cieľom teasingu bolo prilákať pozornosť ľudí a nekonkretizovať značku, rozhodli sme sa v rámci teasingu použiť modré pozadie a nie žlté, ktoré je typické pre kampaň. Banka plánovala svoju kampaň dlhodobejšie, preto je len otázkou náhody, že časovanie teasingu sa zhodovalo so začiatkom prevádzky mobilného operátora,“ dodala Staroňová.
 

Poznámka redakcie: Reklamný letáčik k produktu už obsahuje všetky známe prvky reklamnej kampane banky a je žltý.

Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  2. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  3. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  4. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  6. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 10 357
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 7 499
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 6 727
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 246
  5. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 6 004
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 995
  7. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 896
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 705
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 494
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 891

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Mnohí mlčia, on nie. Služba vlasti z neho spravila lovca ľudí

Mikuláš Tóth tvrdí, že si z vojenčiny priniesol domov traumu. A rozhodol sa, že nebude mlčať. Protestuje.

EKONOMIKA

Prečo sa Juhoafričan teší, keď si môže poslať životopis cez SMS (rozhovor)

Na zemi žije viac ľudí bez fyzickej adresy než s adresou.

KOMENTÁRE

Mihál opúšťa Sulíka. Máme na viac?

Predseda SaS je výraznou osobnosťou, ktorá ľudí rozdeľuje.

PRIMÁR

Ako začať plávať v zrelom veku a neublížiť si

Spevní vám chrbát, posilní srdce a naučíte sa poriadne dýchať. Zbytočnými chybami si však začiatočníci zaťažujú kĺby a chrbticu, najmä v jej krčnej časti.

Neprehliadnite tiež

Vytvorili prvú farbu na vlasy, ktorá dokáže meniť odtiene

Farby sa testujú pre komerčné použitie.

V Číne začínajú používať robotických policajtov

Kde treba šikovné oko a nie ruky pre zásah, tam hliadkujú roboty.

Mrzne vám mobil alebo počítač? Príčinou môže byť kozmické žiarenie

Častice z vesmíru zasahujú do technológií viac, ako sme ochotní pripustiť.

NASA má v stredu ohlásiť dôležitý objav, detaily zatiaľ tají

Americká vesmírna agentúra zverejní nové poznatky o planétach mimo slnečnej sústavy.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop