Vývojári z Lionhead Studios sa rozhodli, že k fyzikálnym procesom v pripravovanom RPG Fable 2použijú licencovaný engine Havok od Valve. Vo svojej podstate zanedbateľná správa, veď mnoho titulov využíva túto funkčnú hračku, no z ohlásenia sa dajú vyvodiť nasledovné závery. V prvom rade sa Lionhead nedal zlákať podporou fyzikálneho akcelerátoru PhysX od spoločnosti Agea, ktorému sa kvalita síce uprieť nedá, ale kupovať špeciálnu kartu kvôli fyzikálnym výpočtom, sa zdá mnohým hráčom zatiaľ zbytočné. Záver číslo dva je potešiteľnejší – programátori sa nemusia zaoberať prácou na zložitých výpočtoch fyzikálnych procesoch, ale sa môžu sústrediť na iné fragmenty a Fable 2 tak dorazí skôr, než by sa patlali s prepracovanou fyzikou.
Zdroj: PR
Článok pokračuje pod video reklamou
Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom
Váš e-mail bol úspešne zaregistrovaný. Aktivujte si odber správ kliknutím na odkaz, ktorý sme vám poslali e-mailom.