Jon Hare je známy skôr služobne starším hráčom, veď jeho projekty ako napríklad Cannon Fodderči Mega-Lo-Mania sa stali nesmrteľnými a Sensible Soccer sa dokonca dočkal aj nedávno uvedeného remake-u. Kvalitu však ocenili len vyššie uvedení staromilci, navyše bol úplne odfláknutý manažérsky mód, no to však nie je dôležité a ani plač editora kvalitu SS 2006 nezvýši. Istú dobu sa Jon venoval aj vývoju hier na mobilné telefóny, na ktoré sa v dnešných časoch jeho predošlé hity priam hodia. Bola by však škoda tohto vynikajúceho mozgu, čo si uvedomila aj spoločnosť Nikitova, ktorá si Jona najala ako hlavného vývojára pre ich doposiaľ neodhalený next-gen projekt (pobeží zrejme na nových platformách vrátane osobných počítačov). Už teraz sa však vie, že tvorcovia získali licenciu na Unreal Engine 3, ktorý dôsledne využijú práve na tomto projekte. Dôvodom Jonovho prijatia do pracovného pomeru bol podľa slov zástupcov spoločnosti obrovský prehľad na európskom hernom trhu a schopnosť presadiť sa a viesť veľký tím ľudí, čo Nikita so stovkou zamestnancov istotne je. Mno, ja sa tiež tak trochu vyznám na európskom hernom trhu a mám skúsenosti s vedením bandy lenivcov, takže ponuky prijímam na mailovej adrese jan.kordos@smeonline.sk.