
Po troch mesiacoch od nasadenia robotických čašníkov to zistil majiteľ reštaurácie v nákupnom centre v Hongkongu, v ktorej začali v júli hostí obsluhovať dva roboty.
Jeden rozoznáva hlasové povely, vyrozumie z nich, aké jedlo si zákazník želá a okamžite povel odošle cez infračervený port do kuchyne. Druhý dokáže to isté, ale navyše má aj tácku a dokáže jedlo priniesť. „Rozhodne to však nie sú zariadenia, ktoré by šetrili prácu,“ povedal agentúre AFP autor robotov a šéf reštaurácie Peter Chow. „V skutočnosti potrebujeme ešte viac ľudí, aby roboty mohli fungovať.“
Napriek tomu reštaurácia nazvaná Robot Kitchen pripravuje aj tretieho robota, ktorý bude v skutočnosti len robotickou rukou schopnou napríklad obracať hamburgery alebo pripravovať omeletu.
Aj keď ani to nebude veľmi praktické, majiteľa reštaurácie k zavádzaniu robotov vraj vedie výhradne láska k technologickým výstrelkom.