Keď už sa nám páni z THQ usmievajú, okamžite oficiálne oznámili vývoj datadisku ku kvalitnému akčnému RPG Titan Quest a v príprave je i druhý diel priemerných pretekov Juiced, nesúcich názov Juiced 2. Aby to nebolo všetko a tržby sa ešte zvýšili, THQ prehlásilo, že začne v širokom pásme podporovať systém in-game reklám, ktoré sa objavia v ich nasledujúcich produktoch. Pôjde hlavne o závodné tituly, čiže už vyššie spomínaný Juiced 2, pokračovanie nie príliš úspešného simulátoru kaskadéra Stuntman 2 a motokrosovej hre MX. Uvidíme akou formou bude reklama do hier zabudovaná, ak to nebude príliš otravné, nemáme nič proti, ale napríklad v prípade datadisku k Titan Questu si ju predstaviť nedokážem. Žeby sa nejaká cestovka plesla po vrecku? Dúfam, že nič také nehrozí.
Zdroj: PR