Tretí mobilný operátor Telefónica O2 ohlásil spustenie svojej prevádzky na prvý štvrťrok 2007. Do tej doby musí vybudovať svoju centrálu, sprevádzkovať ústredňu, zamestnať personál a vybudovať predajnú sieť. O konkrétnych termínoch O2 nechce hovoriť a obchodné tajomstvo tvorí aj dátum spustenia reklamnej kampane, z ktorej si budú môcť zákazníci urobiť obraz o atraktívnosti ponuky. Zákazníci, ktorí odolajú lákaniu svojich operátorov a nepredĺžia zmluvu môžu získať u nového operátora viac ako vo vianočnej kampani. Očakáva sa totiž, že nový operátor bude musieť pripraviť atraktívne ponuky, ktoré zákazníkov Orange a T-Mobile presvedčia k tomu, aby svojho operátora opustili. Od tohto roka to je jednoduchšie, so sebou si môžu vziať aj svoje obľúbené telefónne číslo. Váhajúci zákazníci však môžu aj doplatiť na prehnané očakávania spojené s príchodom nového operátora. Ak totiž nepripraví ponuku, ktorá ich osloví, u svojho operátora po novom roku dostanú opäť len balíček služieb, ktorý už nie je taký atraktívny, ako pred Vianocami.