Nad real-time stratégiou Medieval 2: Total Warslintajú všetci takticky založení hráči. Keď sa na detailne vymodelovanom bojisku ruvú panáčikovia ako o život, vyzerá to v engine výborne. Vlastne, oni sa nemlátia ako o život, oni sa aj mlátia o život, lež o tom potom. Je však pekné vopred vedieť, aká mašina tú krvavú nádheru utiahne, takže sa pozrime na výrobcami, Creative Assembly, oznámenú minimálnu konfiguráciu. Tvorcovia odporúčajú ako minimum procesor s frekvenciou 1.8 GHz, 512 MB RAMky, 128 MB grafickú kartu s podporou prvých Shaderov. Na disku si treba uvoľniť až 11 GB miesta a v rozlíšení 1024 x 768 by to malo fachať. Zrejme nie na plné detaily, no nechajme sa prekvapiť. Ako bonbónik prikladám infošku o maximálnom možnom rozlíšení, ktoré činí 5000 x 3750. Už len mať doma monitor/LCD/projektor s plátnom, zvládajúci tieto čísla a železo (na minime to rozhodne nespustíte) a môžeme sa radovať. Teda čisto teoreticky, nedokážem si predstaviť hráča, ktorého zmyslom života by bolo hrať stratégie v tomto rozlíšení.