Hra pobeží na interne vyvinutom Masstech engine, ktorý umožní plne ovládať voľnú kameru na bojisku (ono sa v tom starom oznámení spomínalo aj to, že ten pohľad bude 3D, ale to mi prišlo tak nejak zbytočné zdôrazňovať...). Rovnako sa engine stará aj o to, že herné prostredie a objekty sú kompletne zničiteľné (túto vetu píšem úplne najradšej). Vaše strategické plány prirodzene budú zahŕňať aj hospodárenie s rôznymi druhmi surovín. Tie sa ale nebudú ťažiť, každá strana konfliktu dostane na začiatku pridelené množstvo, s ktorým musí postupne takticky nakladať (k tomuto nemám žiadnu sprostú poznámku, tak dám aspoň nejaké sprosté slovo – zdá sa, že tento prvok nemusí byť naškodu a môže celkom prospieť „švungu“ gamesy). Prítomnosť multiplayeru asi netreba nijako špeciálne zdôrazňovať, chystá sa niekoľko zaujímavých módov až pre 16 hráčov. Ochudobnení ale nebudete ani o príbehovú singleplayerovú kampaň. Inak je hra zasadená do prostredia Severnej Ameriky, ktorá sa zmieta vo (vymyslenom) vojenskom konflikte po roku 1989. Všetky jednotky majú byť ale historicky autentické, teda také, aké koncom minulého storočia používali NATO, Sovietsky zväz a USA. Ešte sa patrí po všetkých tých vyčerpávajúcich informáciách dodať, že hra má vyjsť niekedy počas jari (no a hádam netreba písať, že nie počas tohtoročnej).