Nokia a Motorola otvárajú na Slovensku značkové predajne

Nokia a Motorola v krátkom slede za sebou otvárajú na Slovensku svoje značkové predajne. Obaja výrobcovia ich presadili v tvrdej európskej konkurencii.

Nokia a Motorola v krátkom slede za sebou otvárajú na Slovensku svoje značkové predajne. Obaja výrobcovia ich presadili v tvrdej európskej konkurencii – značkové predajne totiž neotvárajú hromadne v každej krajine. V prípade Nokie síce nejde o prestížny, tzv. flagship store, teda vlajkovú loď výrobcu, no nová slovenská predajňa má hneď druhý najdôležitejší status – ide o tzv. concept store. Nokia v nej ponúkne kompletný výber všetkých predávaných telefónov, príslušenstvo a základný servis. Slovenské zastúpenie Motoroly u nás presadilo otvorenie úplne prvého MOTOcentra v Európe. Telefóny a príslušenstvo v ňom nebude len predávať, zákazníci sa budú môcť zoznámiť aj s horúcimi novinkami.

Za Nokiou do bratislavského Auparku
Nokia svoju značkovú predajňu otvorila v bratislavskom obchodnom centre Aupark. Pre verejnosť bude otvorená denne od 9:00 do 21:00 hod. Prvých 100 zákazníkov s nákupom nad 1 000 Sk dostane voľnú vstupenku na podujatie Nokia Freestyle Motocross, ktoré sa uskutoční 9. septembra 2006 o 20:00 hod. v areáli Incheba Open Air v Bratislave.
Značkové predajne Nokia po celom svete zákazníkom poskytujú možnosť zoznámiť sa s celým portfóliom mobilných telefónov, multimediálnych počítačov, technológií a príslušenstva spoločnosti Nokia.
Predajňa je charakteristická novým moderným a atraktívnym dizajnom, ktorý bol uplatnený v pražskej predajni. Tú otvorili ako prvú na svete v októbri 2005. Bratislava bude iba štvrtým miestom sveta, kde spoločnosť Nokia predstavila zrevidovaný dizajn.
Zákazníci si môžu v príjemnom a štýlovom prostredí vyskúšať najnovšie mobilné telefóny a multimediálne počítače značky Nokia. K dispozícii je približne 70 vystavených kusov mobilných telefónov doplnených kompatibilným príslušenstvom – mnohé z nich sú však len nefunkčné makety. Kľúčové produkty si však možno vyskúšať na funkčných vzorkách. Nokia v centre predstaví len tie modely telefónov, ktoré sa aktuálne predávajú.
Na jednom mieste zákazník nájde aj servis a poradenstvo, pre VIP klientov bude vyhradený oddelený priestor. Fínska spoločnosť tak v tomto obchode poskytne najkomplexnejšiu ponuku svojich služieb na našom trhu.
Bratislavská predajňa je súčasťou plošne aplikovanej maloobchodnej stratégie, ktorou chce spoločnosť Nokia nielen predávať, ale aj inšpirovať a vzdelávať ľudí v oblasti mobilných telekomunikácií. Kvalifikovaný a dobre informovaný personál vyškolený spoločnosťou Nokia bude pripravený poradiť zákazníkom pri výbere výrobku alebo služby, ktorá zodpovedá ich životnému štýlu a individuálnym potrebám.


Prvé MOTOcentrum v Európe otvoria koncom septembra
Posledný septembrový týždeň otvorí Motorola v bratislavskom Business centre na Plynárenskej 1 MOTOcentrum – poradenské, predajné a servisné stredisko mobilných telefónov. Zariadené v novom dizajnérskom štýle značkových predajní Motorola bude MOTOcentrum prvé svojho druhu v Európe.
Nový dizajn značkových predajní zaviedla Motorola tento rok. V Európe bol zatiaľ použitý iba v Portugalsku, Veľkej Británii, Taliansku, Francúzsku a Rumunsku. Vo všetkých prípadoch ide o predajné miesta Motoroly, ktoré sú súčasťou predajne lokálneho distribútora alebo mobilného operátora (shop in shop). Samostatné MOTOcentrum v novom značkovom dizajne by ste však v Európe hľadali márne. MOTOcentrum Bratislava bude skutočne prvé.
Tri základné kamene MOTOcentra sú starostlivosť o zákazníka, predaj a servis mobilných telefónov a mobilného príslušenstva. To znamená, že ak zákazník zvažuje kúpu nového telefónu alebo bluetoothového príslušenstva značky Motorola, pracovníci MOTOcentra mu určite poradia, aby si vybral presne to, čo potrebuje. Taktiež mu poskytnú radu ako synchronizovať údaje medzi mobilným telefónom a počítačom, ale aj ako preniesť do telefónu obľúbené fotografie a pesničky. Navyše mu môžu aj názorne ukázať ako jednoducho spárovať bezdrôtové slúchadlá s telefónom, nastaviť služby WAP, MMS, e-mail, prípadne zorientujú zákazníka v personalizácii nastavenia menu. Používateľom mobilného telefónu značky Motorola v MOTOcentre v prípade potreby opravia jednoduchšie poruchy alebo napríklad nahrajú nový softvér.
Navyše, každý zákazník bude môcť reálne vyskúšať všetky aktuálne modely telefónov a bluetooth príslušenstva od spoločnosti Motorola. Zástupcovia Motoroly zároveň potvrdili, že v predajni budú k dispozícii vždy aj pripravované modely telefónov, s ktorými sa budú môcť slovenskí zákazníci zoznámiť vo veľkom predstihu pred uvedením na trh.
K dispozícii budú aj dve zóny zážitkov. Hudobná zóna, v ktorej bude možné zažiť jedinečný hudobný zážitok vďaka hudobným telefónom a hudobnému príslušenstvu Motorola a Create&Share zóna, kde si zákazníci môžu vyskúšať multimediálne funkcie mobilných telefónov a svoje malé umelecké diela vytlačiť priamo v MOTOcentre na farebnej bluetooth tlačiarni.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Film roka vyhlásili dvakrát, Oscara má Moonlight (minúta po minúte)

Muzikál La La Land vyhral šesť cien, ale na konci večera sa udial veľký trapas.

DOMOV

Kocáb: Kisku už dlho uznávam, ocenenie ma šokovalo

Pre SME hovorí, že je hrdý slniečkar. S tvrdou silou nemáme šancu.

KULTÚRA

Oscar nemá logiku. 5 dôvodov, prečo vyhral Moonlight

Mal šťastie, že nie je sci-fi.

TECH

Nokii sa podarilo vstať z mŕtvych. Ukázali Nokiu 3310

Majú Android, nízku cenu a dobrý hardvér.

Neprehliadnite tiež

Nokii sa podarilo vstať z mŕtvych. Ukázali novú Nokiu 3310

Nové smartfóny Nokie majú čistý Android, nízku cenu a dobrý hardvér.

Sniper Elite 4 nie je len o krvavom zabíjaní (recenzia)

Jedna z najlepších taktických akcií tohto roka je viac, než len krvavou školou anatómie človeka.

Za farebné videnie vďačíme predkom, ktorí jedli ovocie

Len ľudia a niektoré druhy primátov majú v oku tri druhy zmyslových buniek.

Je drahý a chce byť najlepším smartfónom. Podarilo sa? (test)

Má obrovský displej a aj napriek nemu sa používa pohodlne. Huawei Mate 9.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Hitparáda štiav
  2. 14. ročník AmCham „JOB FAIR“ v Košiciach
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  5. Malé knedličky, veľké dojmy
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  7. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  8. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  9. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  10. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 135
  2. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 269
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 8 569
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 898
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 739
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 4 197
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 481
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 053
  9. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 175
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 168

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop