Nokia a Motorola otvárajú na Slovensku značkové predajne

Nokia a Motorola v krátkom slede za sebou otvárajú na Slovensku svoje značkové predajne. Obaja výrobcovia ich presadili v tvrdej európskej konkurencii.

Nokia a Motorola v krátkom slede za sebou otvárajú na Slovensku svoje značkové predajne. Obaja výrobcovia ich presadili v tvrdej európskej konkurencii – značkové predajne totiž neotvárajú hromadne v každej krajine. V prípade Nokie síce nejde o prestížny, tzv. flagship store, teda vlajkovú loď výrobcu, no nová slovenská predajňa má hneď druhý najdôležitejší status – ide o tzv. concept store. Nokia v nej ponúkne kompletný výber všetkých predávaných telefónov, príslušenstvo a základný servis. Slovenské zastúpenie Motoroly u nás presadilo otvorenie úplne prvého MOTOcentra v Európe. Telefóny a príslušenstvo v ňom nebude len predávať, zákazníci sa budú môcť zoznámiť aj s horúcimi novinkami.

Za Nokiou do bratislavského Auparku
Nokia svoju značkovú predajňu otvorila v bratislavskom obchodnom centre Aupark. Pre verejnosť bude otvorená denne od 9:00 do 21:00 hod. Prvých 100 zákazníkov s nákupom nad 1 000 Sk dostane voľnú vstupenku na podujatie Nokia Freestyle Motocross, ktoré sa uskutoční 9. septembra 2006 o 20:00 hod. v areáli Incheba Open Air v Bratislave.
Značkové predajne Nokia po celom svete zákazníkom poskytujú možnosť zoznámiť sa s celým portfóliom mobilných telefónov, multimediálnych počítačov, technológií a príslušenstva spoločnosti Nokia.
Predajňa je charakteristická novým moderným a atraktívnym dizajnom, ktorý bol uplatnený v pražskej predajni. Tú otvorili ako prvú na svete v októbri 2005. Bratislava bude iba štvrtým miestom sveta, kde spoločnosť Nokia predstavila zrevidovaný dizajn.
Zákazníci si môžu v príjemnom a štýlovom prostredí vyskúšať najnovšie mobilné telefóny a multimediálne počítače značky Nokia. K dispozícii je približne 70 vystavených kusov mobilných telefónov doplnených kompatibilným príslušenstvom – mnohé z nich sú však len nefunkčné makety. Kľúčové produkty si však možno vyskúšať na funkčných vzorkách. Nokia v centre predstaví len tie modely telefónov, ktoré sa aktuálne predávajú.
Na jednom mieste zákazník nájde aj servis a poradenstvo, pre VIP klientov bude vyhradený oddelený priestor. Fínska spoločnosť tak v tomto obchode poskytne najkomplexnejšiu ponuku svojich služieb na našom trhu.
Bratislavská predajňa je súčasťou plošne aplikovanej maloobchodnej stratégie, ktorou chce spoločnosť Nokia nielen predávať, ale aj inšpirovať a vzdelávať ľudí v oblasti mobilných telekomunikácií. Kvalifikovaný a dobre informovaný personál vyškolený spoločnosťou Nokia bude pripravený poradiť zákazníkom pri výbere výrobku alebo služby, ktorá zodpovedá ich životnému štýlu a individuálnym potrebám.


Prvé MOTOcentrum v Európe otvoria koncom septembra
Posledný septembrový týždeň otvorí Motorola v bratislavskom Business centre na Plynárenskej 1 MOTOcentrum – poradenské, predajné a servisné stredisko mobilných telefónov. Zariadené v novom dizajnérskom štýle značkových predajní Motorola bude MOTOcentrum prvé svojho druhu v Európe.
Nový dizajn značkových predajní zaviedla Motorola tento rok. V Európe bol zatiaľ použitý iba v Portugalsku, Veľkej Británii, Taliansku, Francúzsku a Rumunsku. Vo všetkých prípadoch ide o predajné miesta Motoroly, ktoré sú súčasťou predajne lokálneho distribútora alebo mobilného operátora (shop in shop). Samostatné MOTOcentrum v novom značkovom dizajne by ste však v Európe hľadali márne. MOTOcentrum Bratislava bude skutočne prvé.
Tri základné kamene MOTOcentra sú starostlivosť o zákazníka, predaj a servis mobilných telefónov a mobilného príslušenstva. To znamená, že ak zákazník zvažuje kúpu nového telefónu alebo bluetoothového príslušenstva značky Motorola, pracovníci MOTOcentra mu určite poradia, aby si vybral presne to, čo potrebuje. Taktiež mu poskytnú radu ako synchronizovať údaje medzi mobilným telefónom a počítačom, ale aj ako preniesť do telefónu obľúbené fotografie a pesničky. Navyše mu môžu aj názorne ukázať ako jednoducho spárovať bezdrôtové slúchadlá s telefónom, nastaviť služby WAP, MMS, e-mail, prípadne zorientujú zákazníka v personalizácii nastavenia menu. Používateľom mobilného telefónu značky Motorola v MOTOcentre v prípade potreby opravia jednoduchšie poruchy alebo napríklad nahrajú nový softvér.
Navyše, každý zákazník bude môcť reálne vyskúšať všetky aktuálne modely telefónov a bluetooth príslušenstva od spoločnosti Motorola. Zástupcovia Motoroly zároveň potvrdili, že v predajni budú k dispozícii vždy aj pripravované modely telefónov, s ktorými sa budú môcť slovenskí zákazníci zoznámiť vo veľkom predstihu pred uvedením na trh.
K dispozícii budú aj dve zóny zážitkov. Hudobná zóna, v ktorej bude možné zažiť jedinečný hudobný zážitok vďaka hudobným telefónom a hudobnému príslušenstvu Motorola a Create&Share zóna, kde si zákazníci môžu vyskúšať multimediálne funkcie mobilných telefónov a svoje malé umelecké diela vytlačiť priamo v MOTOcentre na farebnej bluetooth tlačiarni.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatíva pre Nemecko skutočnú alternatívu neponúka

Merkelová voľby vyhrala a ostáva mocná. Európa je naozaj vďačná.

TECH

Vedci objavili nový typ zemetrasení

Veľké tektonické zemetrasenie na jednom mieste môže vyvolať takmer okamžite ďalšie rozsiahle zemetrasenie vo svojej blízkosti.

Neprehliadnite tiež

Astronautka z NASA: Vieme, že sa niečo pokazí

Astronautka Dorothy Metcalf-Lindenburgerová hovorí, ako vyzerá tréning v NASA a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

Rozšírená realita je zábavná aj užitočná. Skúste tieto aplikácie pre iPhone a iPad

Nová aktualizácia iOS 11 pre mobilné zariadenia od Apple priniesla aj ARKit. V ponuke sú prvé aplikácie a je s nimi zábava.

TECH_FM

Kontroverzný objav naznačuje, že praľudia sa mohli vyvinúť v Európe

Stopy dávneho tvora mätú vedcov. Odborníci sa sporia, komu patrili.

Strašia vás baktérie na mobile? Vymysleli, ako sa ich zbaviť

Nová nabíjačka dezinfikuje mobily, používa ultrafialové žiarenie.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  3. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  4. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  7. Rastie nám pokrivená generácia?
  8. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  1. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  2. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  3. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  4. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  5. Detské zúbky sú veda
  6. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 15 289
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 174
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 265
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 822
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 935
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 306
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 305
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 073
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 025
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 609