Ako obe firmy informovali, Google na základe dohody umiestni svoje vyhľadávacie okienka na stránku myspace.com, čím umožní internetové vyhľadávanie užívateľom portálu bez toho, aby museli stránku opustiť. V rámci dohody by mala firma Google zaplatiť spoločnosti News Corp celkovo minimálne 900 mil. USD, ako podiel na výnosoch z reklamy. Postupné platby, ktoré budú závisieť od splnenia stanovených cieľov návštevnosti, by mali začať od roka 2007 a mali by pokračovať do druhého kvartálu 2010. Dohoda sa okrem myspace.com týka aj ďalších portálov ako IGN, AmericanIdol.com, či Fox.com.
Podľa vedenia Fox Interactive Media, divízie News Corp, ktorá portál myspace.com prevádzkuje, hlavným dôvodom, prečo užívatelia odchádzajú zo stránky, je práve potreba vyhľadávať informácie na internete, pritom čím dlhšie sa užívatelia zdržiavajú na jednej internetovej stránke, tým vyšší je jej reklamný potenciál.
Umiestnenie vyhľadávača na portál myspace.com je výhodné aj pre Google. Portál myspace.com je totiž druhým najnavštevovanejším internetovaným portálom v USA hneď po yahoo.com, má približne 100 mil. registrovaných užívateľov, z toho až 90 % v USA. Spoločnosť Google vďaka tomu očakáva nárast vyhľadávaní tržieb z predaja platenej textovej reklamy. "Myslíme si, že je dôležité dostať Google tam, kde sú ľudia," uviedol generálny riaditeľ Google Eric Schmidt.