JVC predstavuje jeden z mála zdrojov obáv pre Matsushitu, ktorá teraz ťaží zo silného dopytu po televízoroch s plochou obrazovkou a digitálnych fotoaparátoch. Spoločnosť Matsushita, ktorá je známa najmä výrobkami so značkou Panasonic, vlastní v divízii JVC podiel 52,4 percenta.
V prvom štvrťroku finančného roku, ktorý začal v apríli, hospodárila JVC s prevádzkovou stratou 1,9 miliardy jenov. "JVC vykázala v prvom finančnom štvrťroku stratu. Tá však bola nižšia, ako sa pôvodne predpokladalo," prehlásil Ohcubo, ktorý v čele podniku v júni nahradil Kunia Nakamuru.
Celá skupina Matsushita zvýšila v prvom finančnom štvrťroku prevádzkový zisk o viac ako 40 percent na 65,12 miliardy jenov najmä vďaka vysokému dopytu po plazmových televízoroch. Matsushita už veľa rokov pôsobí i v Českej republike. Závod na výrobu televízorov v Plzni začal fungovať v júni 1997 a je zatiaľ najväčšou japonskou investíciou v ČR.