Autori tohto projektu sa sústredili na uvoľnenie priestoru na stole. Klávesnicu rozdelili na dva samostatné bloky, medzi ktorými vznikol priestor pre dokumenty, podklady a podobne. Pravá časť bola navyše skombinovaná s myšou. Kým v základnom režime funguje pravý diel ako klávesnica, v momente kedy uchopíte telo "myši" do rúk, riadiaci čip prepne funkcie na polohovanie. Vývojári to dosiahli dvojicou kontaktov na pravej bočnici, ktoré odovzdajú signál riadiacej jednotke v momente, kedy sú spojené ľudskou pokožkou.
I keď riešenie pôsobí skôr nemotorným dojmom a "lekciami obmedzovania sa", vývojári tvrdia že ide o ergonomické riešenie, ktoré podstatne zredukuje vaše pracovné nepohodlie a únavu. Pravý diel kombinovaný s myšou dokonca svojou hmotnosťou nepresahuje bežnú hmotnosť beydrôtovej myši s akumulátorom.
Všetko je však otázkou vkusu a tradícií - je iba málo pravdepodobné, že by sa súčasný koncept klávesníc a myší podstatnejšie zmenil. Súčasné riešenia sa iba v detailoch odlišujú od tých, ktoré boli na trhu pred desiatkami rokov. Do hry vstupujú iba nové ergonomickejšie dizajny, a nové technológie snímania a spínania.