V magazíne OXM sa zjavilo interview s pánom, ktorý sa volá Julian Gerighty a má to šťastie, že je producentom hry Tom Clancy' S Splinter Cell: Double Agent. Zaujímavou časťou tohto rozhovoru je tá, v ktorej naznačuje, že verzie pre rôzne platformy sa budú mierne líšiť : "...príbeh napreduje rovnako, ale budú existovať mierne rozdiely v niektorých prvkoch. Máme napríklad level, ktorý sa neobjaví na Xbox a PS2. Keď ho uvidíte, pochopíte, prečo môže byť len na X360." Neviem prečo mám dojem, že to bude mať niečo spoločné s grafikou... Majiteľov next-gen konzoly môže hriať aj vedomie, že exkluzívne pre túto platformu je vyvíjaný jeden multiplayerový mód, ktorý sa nezjaví na tých ostatných (žeby to malo niečo s Xbox Live? - tie moje odborné dohady sú neuveriteľné). Či a aké budú rozdiely budú medzi Xbox 360 a PC verziou, sme sa nedozvedeli. Dostali sme sa ale k novým artworkom, ktoré nájdete v galérii. In-game záberov z hry je stále nedostatok, no tieto "omáčkoidné" tiež nie sú na zahodenie, pretože navodzujú príjemnú "stealth" atmosféru. Tešíme, tešíme...
Na Slovensku prebieha plošné skríningové testovanie. PCR testy odhalili viac ako 234-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 965 obetí.