T-Mobile núti zákazníkov Easy prejsť na nevýhodnejší program

Zákazníci, ktorí odolali reklamám a nezmenili si predplatenú službu Easy Life na Easy Team, ostali nemilo prekvapení po SMS správe, ktorá im oznámila okamžitú zmenu z Easy Life na Team.

Zákazníci, ktorí odolali reklamám mobilného operátora T-Mobile a nezmenili si predplatenú službu Easy Life na Easy Team, ostali nemilo prekvapení po SMS správe, ktorá im oznámila okamžitú zmenu z Easy Life na Team. Ide zväčša o zákazníkov, ktorí si službu Life ponechali práve kvôli výhodnejším cenám na volania cez víkend alebo na volania do cudzích sietí vo večerných hodinách. Tie sú pri Life asi o 5 korún lacnejšie ako pri programe Team.
Podľa hovorcu spoločnosti T-Mobile Milana Hrica pristúpila firma k zmene starších programov na novší v rámci modernizácie a rozširovania možností systému predplatených kariet. Skupina cenovo citlivých zákazníkov však radšej uprednostní nižšie ceny hovorného pred telefonovaním v zahraničí (roaming) alebo pred multimediálnymi MMS správami. Ako zároveň povedal, T-Mobile službu Life postupne zruší.
Mobilný operátor môže k takémuto kroku pristúpiť v rámci zmeny marketingovej stratégie alebo technologického vývoja na základe všeobecných podmienok. Tie zároveň hovoria o záväzku operátora oboznámiť zákazníka o takejto zmene pätnásť dní vopred. Podľa ohlasov, ktoré poslali denníku SME nespokojní zákazníci, sa tak však nestalo. Hovorca T-Mobilu tvrdí opak. "Esemesky s informáciou o zmene poskytovanej služby z Easy Life/Nonstop na Team sme rozosielali s dostatočným predstihom," povedal Hric. Operátor si teda podľa neho svoju zákonom stanovenú povinnosť informovať o zmenách vopred splnil.
To, koľkých zákazníkov sa táto zmena programov dotkne, sa nedá presne určiť, keďže T-Mobil rozdelenie zhruba 1,2 milióna zákazníkov predplatených kariet nezverejňuje. Väčšina z týchto zákazníkov pritom podľa Hrica už využíva program Team.

O všeobecných obchodných podmienkach
Všeobecné obchodné podmienky upravujú vzťah medzi operátorom, prípadne inou inštitúciou, a zákazníkom. Ten s nimi v prípade telekomunikačného operátora súhlasí podpisom pri kúpe predplatenej karty, alebo pri uzatvorení zmluvy o pripojení. Hoci má zákazník šancu Všeobecné obchodné podmienky ovplyvniť, táto šanca je podľa právnika firmy Krivak & Co Martina Kriváka len teoretická. Totiž ak zákazník s týmito podmienkami nesúhlasí, operátor mu nebude služby poskytovať. Navyše, zákazníci zväčša tieto podmienky čítajú až keď sa stane niečo s čím nesúhlasia.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Rezník z TASR by bol v RTVS pre poslancov schodnejší než Mika

Bývalá šéfka Markízy Zuzana Ťapáková sa po kauze Evka ako kandidátka na riaditeľku RTVS už nespomína.

KULTÚRA

Tajná služba si objednala vraždu. Na film Únos bolo treba odvahu

Politické trilery u nás nevznikajú.

ŠPORT

Spieva si Marleyho, dá si pivo. Ako Sagan trénoval v horách

Sagan sa pripravoval inak ako súperi.

KULTÚRA

Únos. Film, ktorý vznikol napriek výstrahám právnikov

Pri nakrúcaní trileru bola aj mama Roberta Remiáša.

Neprehliadnite tiež

Ako dávni migranti zmenili Európsku DNA? Prišli len muži a kone

Tretia hlavná migračná vlna zanechala stopu v Európanoch až dodnes.

Akadémia vied má päť slabých ústavov, dva robia špičkovú vedu

Päť ústavov Slovenskej akadémie vied vytvára výskum, ktorý nestojí na pevných základoch, tvrdia výsledky nezávislého auditu.

Nová liečba by mohla napraviť poškodený sluch

Klinické testy na ľuďoch spustia do dvoch rokov.

Polovica internetovej komunikácie už prebieha v šifrách

Plošné špehovanie už nebude jednoduché. Začíname si chrániť aj každodennú rutinu.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  2. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  3. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  4. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  5. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  6. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  7. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  8. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  9. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  10. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 382
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 287
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 303
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 7 148
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 977
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 203
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 017
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 590
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 875
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 581

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop