Obchodný reťazec Tesco spustil v Británii testovaciu prevádzku projektu, ktorého cieľom je zvýšiť pohodlie pracovníkov pri obednej "sendvičovej" prestávke.
Do obehu uviedol špeciálnu edíciu "hudobných sendvičov", ktoré používajú podobnú technológiu ako hracie pohľadnice. Po rozbalení vášho obľúbeného sendviča sa vo vašom okolí rozznejú tóny hudby, ktorá z vás má vyplaviť nahromadený pracovný stres. V rámci predvianočnej sezóny bola do obehu uvedená edícia s vianočnými koledami - tie však nemusia pôsobiť na každého príliš relaxačne.
Tvorcovia tohto konceptu očakávajú, ako na novú ponuku zareagujú spotrebitelia. Ak záujem po prvotnom boome pretrvá, časom by sa pri spolupráci s hudobnými nakladateľstvami mohol stať z tohto "módneho" prvku skutočný biznis pre propagáciu nových interprétov a nové inzertné médium pre hudobné albumy a produkciu.