Bez akejkoľvek irónie alebo nedajbože škodoradosti vám dnes prinášame aj "príjemnú" správu o ďalšom jedincovi, ktorý sa rozhodol viesť súdny spor s gigantom Microsoft. Patrí mu jedinečné prvenstvo - ide o prvú žalobu týkajúca sa next-gen konzoly Xbox 360. Prednedávnom sme sa v jednej staršej fleške okrajovo zmienili aj o tom, že niekoľko zákazníkov je nespokojných, pretože sa konzola prehrieva, čo má za následok, že potom zamrzne (krásny paradox, no nie?). Hovorcovia Microsoftu obraňovali tieto poruchy ako prirodzenú súčasť spustenia tak masového predaja a hovorili, že ide len o individuálne nedostatky niekoľkých kusov (asi tri percentá zo všetkých konzolí, čo mi zas až tak zanedbateľné množstvo nepríde). Nespokojný zákazník Robert Bayers z Chicaga ale nezdieľa tieto optimistické názory s pánmi v oblekoch z Microsoftu a hovorí, že kvôli plneniu časového harmonogramu vývoj a hlavne testovanie konzoly unáhlili, čo má za následok, že predávajú chybný prístroj. Žiada (bohužiaľ pre nás neznámu) finančnú kompenzáciu, úhradu vlastných nákladov súvisiacich so sporom a výmenu všetkých vadných kusov. Pánečku, to je ale altruista, no nie? Microsoft sa ku kauze zatiaľ nevyjadril a očakáva sa, že sa to ani tak skoro nestane, pretože jeho pracovníkom interné smernice zabraňujú hovoriť o nedokončených súdnych sporoch. My môžeme s úsmevom na perách (ale naozaj nie škodoradostným) čakať, ako to celé dopadne. Nestavíme sa o niečo? Dám dvacku na Microsoft...