11. aug 2005 o 14:00
Slovak Telecom oznamuje výpadky služieb
Slovak Telecom bude 12. a 13. augusta migrovať niektoré služby do nového Internetového dátového centra (IDC).
Spoločnosť Slovak Telecom chce naďalej zvyšovať kvalitu a dostupnosť svojich služieb, prechádzať na výkonnejšie a lepšie zabezpečené technické prostriedky. Kvôli tomu bude 12. a 13. augusta migrovať niektoré služby do nového Internetového dátového centra (IDC). Vďaka migrácií sa zvýši kapacita, výkonnosť, spoľahlivosť systémov a služieb, zlepší sa sieťová infraštruktúra a ich bezpečnosť.
Pôjde o migráciu služieb messagingu (e-mail, kalendár, Univerzálna odkazová schránka, Web SMS a SMS notifikácie), služby SMS na pevnej linke, doplnkovej služby Hlasová informácia, portálových služieb (moj.stonline.sk, www.mojtelecom.sk) a webových rozhraní na administráciu služieb webhostingu a doménových služieb (wh.stonline.sk, dns.stonline.sk). Počas migrácie sa môžu vyskytnúť krátkodobé výpadky dostupnosti služieb, za čo sa Slovak Telecom svojim zákazníkom ospravedlňuje.
Počas migrácie nebudú dostupné služby SMS na pevnej linke, Univerzálna odkazová schránka a Hlasová informácia. Všetky e-maily a SMS správy budú doručené, doručovanie však môže meškať. Zákazníkom, ktorí budú počas migrácie robiť zmeny v nastaveniach portálových aplikácií a webových rozhraní na administráciu webhostingových a doménových služieb, sa nastavenia nemusia korektne uložiť.
Bližšie informácie o službách SMS na pevnej linke, Univerzálna odkazová schránka a Hlasová informácia v čase migrácie získajú zákazníci na bezplatnom telefónnom čísle Centra služieb zákazníkom 0800 123 456. Pri službách ST Online viac informácií poskytne ST Online Hotline na bezplatnom telefónnom čísle 0800 123 777.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou