Orange pokračuje v kampani "Vypnite si svoje telefóny"

Spoločnosť Orange, ako sponzor významných filmových titulov, pozýva sloganom „Vstúpte s nami do sveta príbehov“ filmových fanúšikov na posledný diel slávnej trilógie Hviezdne vojny.

Spoločnosť Orange, ako sponzor významných filmových titulov, pozýva sloganom „Vstúpte s nami do sveta príbehov“ filmových fanúšikov
na posledný diel slávnej trilógie „Hviezdne vojny: Epizóda III – Pomsta Sithov“.
Dlhoočakávané pokračovanie kultovej filmovej ságy sa dostane na plátna slovenských kín už 19. mája. Vďaka exkluzívnemu partnerstvu so spoločnosťou Lucasfilm prinesie Orange svojim zákazníkom do mobilných telefónov prostredie, hrdinov a zvuky Hviezdnych vojen. V rámci edukatívnej komunikačnej kampane spoločnosti Orange „Vypnite si mobilné telefóny!“, ktorá sprevádza tohtoročné filmové tituly vo vybraných slovenských kinách, sa objaví aj nový reklamný spot na tému Hviezdnych vojen.

Sponzoring filmu je súčasťou dlhodobej sponzoringovej stratégie spoločnosti Orange Slovensko. Spojenie Orangeu a filmu nie je náhodné. Film a Orange spája spoločný fenomén – komunikácia, prostredníctvom ktorej k ľuďom prúdia nové informácie, zážitky, zábava i vzrušenie. Práve ľudia, komunikácia a emócie stoja v centre záujmu spoločnosti Orange. Z tohto dôvodu sa Orange rozhodol vstúpiť ako sponzor do oblasti filmu a slogan „Vstúpte s nami do sveta príbehov“ pozýva filmových fanúšikov do slovenských kín.

Vďaka exkluzívnemu partnerstvu spoločnosti Orange s filmovými štúdiami Lucasfilm ožijú príbehy hrdinov Hviezdnych vojen nielen na plátnach kín, ale aj priamo v mobilných telefónoch viac ako 40 miliónov zákazníkov skupiny Orange po celej Európe. Zábavné mobilné služby na motívy úspešných filmových titulov sa u zákazníkov Orangeu stretávajú s veľkým záujmom. Filmoví nadšenci si môžu originálne personalizovať svoje mobilné telefóny a zostať v kontakte so svojimi obľúbenými hrdinami zo Star Wars aj po odchode z kina. Širokú ponuku obrazových správ, zvonení, pozadí, Java hier a informácií o filmovej ságe a jej hlavných predstaviteľoch nájdu priaznivci Hviezdnych vojen výlučne na WAPovom portále Orange World. So službou Orange World môžu fanúšikovia súťažiť aj o ceny s tematikou Hviezdnych vojen ako svetelné meče, stavebnice, LEGO, masky, video hry a ďalšie. Užívatelia predplatenej služby Prima si môžu obnoviť kredit prostredníctvom špeciálnej kolekcie stieracích kariet s motívmi Hviezdnych vojen.

Zámerom Orangeu ako generálneho partnera významných filmových premiér je obohatiť sponzoring filmu aj o jedinečnú pridanú hodnotu. Orange ako líder na slovenskom trhu preto preberá zodpovednosť a investuje časť financií v rámci sponzoringu na vzdelávaciu kampaň o etike používania mobilných telefónov na miestach, ktoré ľudia navštevujú pre kultúru a zábavu. Nosným prvkom kampane sú pútavé reklamné spoty, nasadené vo vybraných slovenských kinách. Tieto tzv. Goldspoty vysielané tesne pred začiatkom filmov nepropagujú konkrétnu komerčnú ponuku ale zábavným a originálnym spôsobom adresujú divákovi posolstvo, aby si nenechal pokaziť zážitok z filmu mobilným telefónom.
Súčasťou každého 65-sekundového spotu je priama výzva adresovaná divákovi: „Nedovoľte mobilnému telefónu, aby vám pokazil film. Vypnite si ho!“. Hlavnými protagonistami spotov sú filmové hviezdy ako Daryl Hannah, Patrick Swayze, Sean Austin či Verne Troyer. Na British Television Awards boli tieto reklamné spoty ocenené ako najlepší televízny kinospot roku 2004 vo Veľkej Británii a získali ocenenie „gold award“. Pri príležitosti poslednej časti trilógie Hviezdne vojny vznikol ďalší originálny spot, v ktorom sa v hlavnej úlohe prestaví zástupca temnej strany Sily - samotný Darth Vader.

História ságy Hviezdne vojny
Celá sága vesmírnej rozprávky pre mládež i dospelých od slávneho režiséra Georga Lucasa začala v roku 1977 filmom „Hviezdne vojny“. Po fenomenálnom úspechu nasledovali v roku 1980 pokračovania „Impérium vracia úder“ a v roku 1983 „Návrat Jediho“. S natáčaním ďalších dielov sa George Lucas rozhodol počkať až do chvíle, kedy mu vývoj počítačovej techniky umožní dokonale stvárniť jeho vízie. To sa stalo v roku 1999, kedy bol do kín uvedený film „Hviezdne vojny: Epizóda I – Skrytá hrozba“ a v roku 2002 na tento film nadviazali „Hviezdne vojny: Epizóda II – Útok klonov“. Titul „Hviezdne vojny: Epizóda III – Pomsta Sithov“ má slovenskú premiéru 19. mája 2005. Do hlavnej úlohy obsadil Lucas hviezdneho Ewan McGregora, jeho žiaka stvárňuje Heyden Christensen. Vo filme sa objaví aj množstvo ďalších známych tvárí – od Natalie Portman cez Samuela L. Jacksona, až po obľúbených robotov R2-D2 a C-3PO.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Rodičia trojičiek: Nie je jednoduché prejsť po ulici bez povšimnutia

Deň s trojičkami sa takmer nedá naplánovať.

PRIMÁR

Od štyridsatky po sedemdesiatku. Ako sa mení sexualita?

Kvalita závisí od psychiky milencov.

Neprehliadnite tiež

Kolíska ľudstva nie je v Afrike ale na Balkáne, naznačuje starodávny zub

Ak by sa potvrdili výsledky nemeckých vedcov, znamenalo by to, že ľudia sa od opíc vývojovo oddelili v Európe.

Zástera z ľudských kostí či Everest zo vzduchu. Briti ukázali prvé zábery tibetskej kultúry

Niektoré zábery boli sto rokov ukryté pred verejnosťou. Najväčšia zbierka sa teraz dostáva na internet.

Drobné prepeličky môžu pomáhať v boji proti rakovine

Vedecký výskum na zvieratách vždy bol a aj bude otázkou rôznych názorov. Výskum na vtáčích vajciach a embryách však prináša nové rozmery.

Vedci sú na stope tajomstvu DNA

Vďaka úžasnému technologickému vývoju vznikajú nové vedné odbory. Jedným z nich je aj bioinformatika.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  3. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  4. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  8. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  3. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  6. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  7. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  8. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  9. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  10. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 17 328
  2. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 15 762
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 14 355
  4. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 12 143
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 7 867
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 943
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 412
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 6 001
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke? 3 341
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 3 333