SME
Nedeľa, 1. november, 2020 | Meniny má Denis, DenisaKrížovkyKrížovky

Orange pokračuje v kampani "Vypnite si svoje telefóny"

Spoločnosť Orange, ako sponzor významných filmových titulov, pozýva sloganom „Vstúpte s nami do sveta príbehov“ filmových fanúšikov na posledný diel slávnej trilógie Hviezdne vojny.

Spoločnosť Orange, ako sponzor významných filmových titulov, pozýva sloganom „Vstúpte s nami do sveta príbehov“ filmových fanúšikov
na posledný diel slávnej trilógie „Hviezdne vojny: Epizóda III – Pomsta Sithov“.
Dlhoočakávané pokračovanie kultovej filmovej ságy sa dostane na plátna slovenských kín už 19. mája. Vďaka exkluzívnemu partnerstvu so spoločnosťou Lucasfilm prinesie Orange svojim zákazníkom do mobilných telefónov prostredie, hrdinov a zvuky Hviezdnych vojen. V rámci edukatívnej komunikačnej kampane spoločnosti Orange „Vypnite si mobilné telefóny!“, ktorá sprevádza tohtoročné filmové tituly vo vybraných slovenských kinách, sa objaví aj nový reklamný spot na tému Hviezdnych vojen.

Skryť Vypnúť reklamu

Sponzoring filmu je súčasťou dlhodobej sponzoringovej stratégie spoločnosti Orange Slovensko. Spojenie Orangeu a filmu nie je náhodné. Film a Orange spája spoločný fenomén – komunikácia, prostredníctvom ktorej k ľuďom prúdia nové informácie, zážitky, zábava i vzrušenie. Práve ľudia, komunikácia a emócie stoja v centre záujmu spoločnosti Orange. Z tohto dôvodu sa Orange rozhodol vstúpiť ako sponzor do oblasti filmu a slogan „Vstúpte s nami do sveta príbehov“ pozýva filmových fanúšikov do slovenských kín.

Vďaka exkluzívnemu partnerstvu spoločnosti Orange s filmovými štúdiami Lucasfilm ožijú príbehy hrdinov Hviezdnych vojen nielen na plátnach kín, ale aj priamo v mobilných telefónoch viac ako 40 miliónov zákazníkov skupiny Orange po celej Európe. Zábavné mobilné služby na motívy úspešných filmových titulov sa u zákazníkov Orangeu stretávajú s veľkým záujmom. Filmoví nadšenci si môžu originálne personalizovať svoje mobilné telefóny a zostať v kontakte so svojimi obľúbenými hrdinami zo Star Wars aj po odchode z kina. Širokú ponuku obrazových správ, zvonení, pozadí, Java hier a informácií o filmovej ságe a jej hlavných predstaviteľoch nájdu priaznivci Hviezdnych vojen výlučne na WAPovom portále Orange World. So službou Orange World môžu fanúšikovia súťažiť aj o ceny s tematikou Hviezdnych vojen ako svetelné meče, stavebnice, LEGO, masky, video hry a ďalšie. Užívatelia predplatenej služby Prima si môžu obnoviť kredit prostredníctvom špeciálnej kolekcie stieracích kariet s motívmi Hviezdnych vojen.

Skryť Vypnúť reklamu

Zámerom Orangeu ako generálneho partnera významných filmových premiér je obohatiť sponzoring filmu aj o jedinečnú pridanú hodnotu. Orange ako líder na slovenskom trhu preto preberá zodpovednosť a investuje časť financií v rámci sponzoringu na vzdelávaciu kampaň o etike používania mobilných telefónov na miestach, ktoré ľudia navštevujú pre kultúru a zábavu. Nosným prvkom kampane sú pútavé reklamné spoty, nasadené vo vybraných slovenských kinách. Tieto tzv. Goldspoty vysielané tesne pred začiatkom filmov nepropagujú konkrétnu komerčnú ponuku ale zábavným a originálnym spôsobom adresujú divákovi posolstvo, aby si nenechal pokaziť zážitok z filmu mobilným telefónom.
Súčasťou každého 65-sekundového spotu je priama výzva adresovaná divákovi: „Nedovoľte mobilnému telefónu, aby vám pokazil film. Vypnite si ho!“. Hlavnými protagonistami spotov sú filmové hviezdy ako Daryl Hannah, Patrick Swayze, Sean Austin či Verne Troyer. Na British Television Awards boli tieto reklamné spoty ocenené ako najlepší televízny kinospot roku 2004 vo Veľkej Británii a získali ocenenie „gold award“. Pri príležitosti poslednej časti trilógie Hviezdne vojny vznikol ďalší originálny spot, v ktorom sa v hlavnej úlohe prestaví zástupca temnej strany Sily - samotný Darth Vader.

Skryť Vypnúť reklamu

História ságy Hviezdne vojny
Celá sága vesmírnej rozprávky pre mládež i dospelých od slávneho režiséra Georga Lucasa začala v roku 1977 filmom „Hviezdne vojny“. Po fenomenálnom úspechu nasledovali v roku 1980 pokračovania „Impérium vracia úder“ a v roku 1983 „Návrat Jediho“. S natáčaním ďalších dielov sa George Lucas rozhodol počkať až do chvíle, kedy mu vývoj počítačovej techniky umožní dokonale stvárniť jeho vízie. To sa stalo v roku 1999, kedy bol do kín uvedený film „Hviezdne vojny: Epizóda I – Skrytá hrozba“ a v roku 2002 na tento film nadviazali „Hviezdne vojny: Epizóda II – Útok klonov“. Titul „Hviezdne vojny: Epizóda III – Pomsta Sithov“ má slovenskú premiéru 19. mája 2005. Do hlavnej úlohy obsadil Lucas hviezdneho Ewan McGregora, jeho žiaka stvárňuje Heyden Christensen. Vo filme sa objaví aj množstvo ďalších známych tvárí – od Natalie Portman cez Samuela L. Jacksona, až po obľúbených robotov R2-D2 a C-3PO.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Naď očakáva, že počas víkendu otestujú aspoň tri milióny ľudí

Najväčšie problémy spôsobovali drive through odberové miesta.

celoplošné testovanie na Covid-19.
Autorská strana Beaty Balogovej

Ako neprísť o Dušičky počas korony

Covid zasahuje aj do nášho vzťahu s mŕtvymi.

Ilustračné foto.
Internista v nemeckom meste Chemnitz a člen skupiny Lovci šarlatáni, ktorá sa usiluje vyvracať mýty a bludy v medicíne, Roland Oravský.
Premiér Matovič hovorí o prvých výsledkoch testovania.

Neprehliadnite tiež

Podcast Klik

Klik: Apple pravdepodobne pracuje na vlastnom vyhľadávači

Komentovaný prehľad technologických správ.

Podcast Klik
Podcast Tech_FM

Čierne diery sú aj také, aké by nemali byť

Čo nás učí gravitačná astronómia.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  2. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  3. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  4. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  5. Magazín SME Ženy už v predaji
  6. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  7. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  8. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  9. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  10. Aplikácia na likvidáciu škody. Bez obhliadky a bez faktúry.
  1. Nechajte zamestnancov vybrať si služobné auto, oplatí sa vám to
  2. Moringa a Ginkgo - pomocníci z prírody
  3. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  4. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  5. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  9. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  10. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 38 704
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 26 746
  3. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 19 624
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 16 858
  5. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 15 558
  6. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 14 220
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 565
  8. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 11 354
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 078
  10. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci 11 036