SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Selfie tyče sú minulosť. Coca-Cola prináša selfie fľašu

Nový festivalový projekt, má na festivaloch spájať zábavu s reklamou.

HAIFA, BRATISLAVA. Sú to najbláznivejšie festivalové selfies. Priložíte pery k fľaške s nápojom a vo chvíli keď jej dno zodvihnete povyše nosa. Na sociálnych sieťach sa potom môžete podeliť so širokouhlou fotografiou, ktorá zachytáva atmosféru momentu.

Coca-Cola má podľa magazínu Business Insider v tejto veci jasno. Stačí len nasadiť fotografický modul priamo na fľašu a máte o dokument z netradičnej perspektívy postarané. Všetko obslúži senzor, ktorý aktivuje snímanie vo chvíli, keď snímač zaznamená viac ako 70-stupňový náklon fľaše.

Skryť Vypnúť reklamu

Kým časovač striehne, aby nerobil série rovnakých fotiek v krátkom slede za sebou, mobil spárovaný s kamerou už sám zaistí rozosielanie snímok na Snapchat, Facebook a Instagram. Správne zvolené tagy spoja fanúšikov značky nápojov dohromady a ak sa k tomu pridá aj názov festivalu, viete nazrieť do zákulisia zábavných momentov.

Je v tom nielen netradičná perspektíva, ale aj priestor pre reklamu. Fľaša je vždy súčasťou záberu a tak sa chtiac-nechtiac dostáva pred zraky tých, ktorí sú cieľovou skupinou.

Firma má v spolupráci s izraelskou reklamnou agentúrou Geffen Team za sebou viaceré šialené projekty. Príkladom je festivalový robot, ktorý dokumentuje dianie a odosiela snímky na sociálnu sieť, aby sa k zábave mohli pripojiť aj tí, čo zostali sedieť doma.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Sociálne siete

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Článok je zaradený aj do ďalších tém
Coca Cola, Fotky, Fotografie a fotogalérie
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

15 h

Prvá vlna ich minula, druhá udrela horšie.

4 h

Nemocnica nikdy nezažila toľko úmrtí.

22. jan

Neprehliadnite tiež

Podcast Klik.

Komentovaný prehľad technologických správ.

23. jan

O biobezpečnosti a spôsoboch, akými bioinžinieri geneticky upravené bunky robia bezpečnými.

22. jan

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 41 771
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 279
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 010
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 441
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 994
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 937
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 374
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 252
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 112
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 987