SME
Piatok, 30. október, 2020 | Meniny má Simon, SimonaKrížovkyKrížovky

Orange vyzýva: „Vypnite si mobilné telefóny!“

„Vypnite si mobilné telefóny!“ vyzýva spoločnosť Orange Slovensko vo svojej komunikačnej kampani, ktorá sprevádza vstup spoločnosti ako sponzora do oblasti filmu.

Do konca roka sa aj vďaka spoločnosti Orange Slovensko dostane na plátna slovenských kín osem filmových premiér. Najbližším titulom, ktorého premiéra je pripravená na 7. apríla, je dlhoočakávaný film Cesta okolo sveta za 80 dní. Do konca roka sa diváci môžu tešiť na ďalšie celovečerné filmy, ako napríklad dlhoočakávaný posledný diel filmovej ságy Star Wars: Episode III Revenge of the Sith, Batman Beginning, Charlie and Chocolate Factory, Genesis a Harry Potter 4.
Sponzoring filmu je súčasťou novej dlhodobej sponzoringovej stratégie spoločnosti Orange Slovensko. Zámerom Orangeu ako generálneho partnera významných filmových premiér je obohatiť tento sponzoring aj o pridanú hodnotu, ktorou Orange ako líder na slovenskom trhu preberá zodpovednosť a investuje časť financií v rámci sponzoringu na vzdelávaciu kampaň o etike používania mobilných telefónov na miestach, ktoré ľudia navštevujú pre kultúru a zábavu.
Nosným prvkom kampane budú reklamné spoty, ktoré budú od 7. apríla nasadené vo vybraných slovenských kinách. Tieto tzv. Goldspoty budú vysielané tesne pred začiatkom filmov a tak ako málokedy nepropagujú konkrétnu komerčnú ponuku ale zábavným a originálnym spôsobom adresujú divákovi posolstvo, aby si nenechal pokaziť zážitok z filmu mobilným telefónom.
Súčasťou každého 65-sekundového spotu je priama výzva adresovaná divákovi: „Nedovoľte mobilnému telefónu, aby vám pokazil film. Vypnite si ho!“.
Reklamné spoty zábavným spôsobom prostredníctvom minipríbehu prezentujú myšlienku toho, ako môže mobilný telefón pokaziť zážitok z filmu. Spoty pôvodne realizovala reklamná agentúra Mother Advertising Ltd. pre Orange Personal Communications Services Ltd.
Pre veľký úspech sa v marci 2004 natočila ďalšia séria štyroch spotov, v ktorých účinkujú Daryl Hannah, Patrick Swayze, Sean Austin a Verne Troyer a ktoré budú mať možnosť vzhliadnuť aj slovenskí návštevníci kín. Na British Television Awards boli tieto reklamné spoty ocenené ako najlepší televízny kinospot roku 2004 vo Veľkej Británii a získali ocenenie „gold award“.
Vďaka generálnemu partnerstvu Orangeu na významných filmových premiérach roku 2005 filmové príbehy ožijú nielen na plátnach kín, ale aj priamo v mobilných telefónoch zákazníkov spoločnosti Orange Slovensko. Filmoví nadšenci môžu zostať v kontakte so svojimi obľúbenými hrdinami aj po odchode z kina. Pre svojich zákazníkov Orange pripravil na motívy každého filmového titulu špeciálnu ponuku služieb založených na obsahu, ktorá zahŕňa obrazové správy, zvonenia zo soundtrackov, pozadia či informácie a zaujímavosti o filme a hlavných predstaviteľoch. Obsah spojený s filmami je dostupný na portále Orange.
Prvýkrát budú návštevníci slovenských kán vyzvaní, aby si vypli svoje mobilné telefóny už 7. apríla, keď slovenské kiná uvedú dlhoočakávaný titul Cesta okolo sveta za 80 dní a keď budú mať Goldspoty svoju slovenskú premiéru. Reklamné spoty plánuje Orange vysielať v slovenských kinách až do konca roku 2005.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Kam ísť na test, čo s pozitívnymi a čo bude s netestovanými? (otázky a odpovede)

Certifikát z plošného testovania na Covid-19 je vstupenkou do obchodov.

Pri plošnom testovaní sa využívajú antigénové testy.
Premiér Igor Matovič a minister obrany Jaroslav Naď.
Stĺpček šéfredaktorky Beaty Balogovej

Testovanie nie je hlasovanie, dajte sa otestovať

Je dôležité, aby štát dokázal otestovať všetkých, ktorí chcú byť zodpovední.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
Rozprávky SME

Najmúdrejšia sestra (číta Robert Roth)

Klasické rozprávky (nielen) pre vaše deti.

Rozprávky SME | podcast

Neprehliadnite tiež

Podcast Tech_FM

Čierne diery sú aj také, aké by nemali byť

Čo nás učí gravitačná astronómia.

Sonda OSIRIS-REx.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  2. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť
  3. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  4. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  5. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  9. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  10. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  1. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  2. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  3. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  4. Magazín SME Ženy už v predaji
  5. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  6. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  7. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  8. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  9. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  10. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 36 563
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 24 729
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 425
  4. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 17 408
  5. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 16 845
  6. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 15 988
  7. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 12 472
  8. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 446
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 241
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 102