Orange vyzýva: „Vypnite si mobilné telefóny!“

„Vypnite si mobilné telefóny!“ vyzýva spoločnosť Orange Slovensko vo svojej komunikačnej kampani, ktorá sprevádza vstup spoločnosti ako sponzora do oblasti filmu.

Do konca roka sa aj vďaka spoločnosti Orange Slovensko dostane na plátna slovenských kín osem filmových premiér. Najbližším titulom, ktorého premiéra je pripravená na 7. apríla, je dlhoočakávaný film Cesta okolo sveta za 80 dní. Do konca roka sa diváci môžu tešiť na ďalšie celovečerné filmy, ako napríklad dlhoočakávaný posledný diel filmovej ságy Star Wars: Episode III Revenge of the Sith, Batman Beginning, Charlie and Chocolate Factory, Genesis a Harry Potter 4.
Sponzoring filmu je súčasťou novej dlhodobej sponzoringovej stratégie spoločnosti Orange Slovensko. Zámerom Orangeu ako generálneho partnera významných filmových premiér je obohatiť tento sponzoring aj o pridanú hodnotu, ktorou Orange ako líder na slovenskom trhu preberá zodpovednosť a investuje časť financií v rámci sponzoringu na vzdelávaciu kampaň o etike používania mobilných telefónov na miestach, ktoré ľudia navštevujú pre kultúru a zábavu.
Nosným prvkom kampane budú reklamné spoty, ktoré budú od 7. apríla nasadené vo vybraných slovenských kinách. Tieto tzv. Goldspoty budú vysielané tesne pred začiatkom filmov a tak ako málokedy nepropagujú konkrétnu komerčnú ponuku ale zábavným a originálnym spôsobom adresujú divákovi posolstvo, aby si nenechal pokaziť zážitok z filmu mobilným telefónom.
Súčasťou každého 65-sekundového spotu je priama výzva adresovaná divákovi: „Nedovoľte mobilnému telefónu, aby vám pokazil film. Vypnite si ho!“.
Reklamné spoty zábavným spôsobom prostredníctvom minipríbehu prezentujú myšlienku toho, ako môže mobilný telefón pokaziť zážitok z filmu. Spoty pôvodne realizovala reklamná agentúra Mother Advertising Ltd. pre Orange Personal Communications Services Ltd.
Pre veľký úspech sa v marci 2004 natočila ďalšia séria štyroch spotov, v ktorých účinkujú Daryl Hannah, Patrick Swayze, Sean Austin a Verne Troyer a ktoré budú mať možnosť vzhliadnuť aj slovenskí návštevníci kín. Na British Television Awards boli tieto reklamné spoty ocenené ako najlepší televízny kinospot roku 2004 vo Veľkej Británii a získali ocenenie „gold award“.
Vďaka generálnemu partnerstvu Orangeu na významných filmových premiérach roku 2005 filmové príbehy ožijú nielen na plátnach kín, ale aj priamo v mobilných telefónoch zákazníkov spoločnosti Orange Slovensko. Filmoví nadšenci môžu zostať v kontakte so svojimi obľúbenými hrdinami aj po odchode z kina. Pre svojich zákazníkov Orange pripravil na motívy každého filmového titulu špeciálnu ponuku služieb založených na obsahu, ktorá zahŕňa obrazové správy, zvonenia zo soundtrackov, pozadia či informácie a zaujímavosti o filme a hlavných predstaviteľoch. Obsah spojený s filmami je dostupný na portále Orange.
Prvýkrát budú návštevníci slovenských kán vyzvaní, aby si vypli svoje mobilné telefóny už 7. apríla, keď slovenské kiná uvedú dlhoočakávaný titul Cesta okolo sveta za 80 dní a keď budú mať Goldspoty svoju slovenskú premiéru. Reklamné spoty plánuje Orange vysielať v slovenských kinách až do konca roku 2005.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Akcia proti Kiskovi je porovnateľná len s únosom mladého Kováča.

DOMOV

Šéf protikorupčného úradu Kovařík: Politikov treba vyšetrovať citlivo

Policajti pri citlivých kauzách nemôžu zisťovať všetko, musia brať ohľad aj na česť politika, tvrdí Ficov šéf boja proti korupcii Peter Kovařík.

PRIMÁR

Keď mejkap podráždi. Problémy, ktoré vyvoláva kozmetika

Vyberte si kozmetiku, ktorá nepoškodí pleť.

Neprehliadnite tiež

Astronautka z NASA: Vieme, že sa niečo pokazí

Astronautka Dorothy Metcalf-Lindenburgerová hovorí, ako vyzerá tréning v NASA a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

Rozšírená realita je zábavná aj užitočná. Skúste tieto aplikácie pre iPhone a iPad

Nová aktualizácia iOS 11 pre mobilné zariadenia od Apple priniesla aj ARKit. V ponuke sú prvé aplikácie a je s nimi zábava.

TECH_FM

Kontroverzný objav naznačuje, že praľudia sa mohli vyvinúť v Európe

Stopy dávneho tvora mätú vedcov. Odborníci sa sporia, komu patrili.

Strašia vás baktérie na mobile? Vymysleli "umývačku"

Nová nabíjačka dezinfikuje mobily, používa na to ultrafialové žiarenie.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 253
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 8 856
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 851
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 536
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 913
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 901
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 764
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 569
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 564
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 508