Reklamnými partnermi Chaos Theory sa stali AMD, Nokia a Axe. V hre teda narazíte na reklamu. Tá je však veľmi citlivo umiestnená a pri hraní neruší. V niektorých prípadoch môže dokonca umocňovať reálne dojmy z hry. Napríklad obrovský svietaci neón AXE na streche budovy môže zároveň slúžiť ako veľmi pekný grafický efekt. V kúpeľniach nad umývadlom zase nájdete - celkom logicky - rôzne deodoranty, samozrejme značky Axe. Screensavery na mnohých monitoroch v hre propagujú najnovší telefón Nokia.
Reklama v hrách narastá najmä z toho dôvodu, že je stále náročnejšie osloviť cieľovú skupinu mladých ľudí. Voči reklame v televízií, časopisoch či na internete sú imúnnni a preto hľadajú zadávatelia nové, kreatívne spôsoby propagácie. Hovorí Senior manažér značky Axe, David Rubin: "Axe spolupracuje s vývojármi na reklame v hrách, pretože je to extrémne efektívny spôsobo, ako osloviť mužské publikum vo veku od 18 do 34 rokov. A pritom je to také jednoduché." S nárastom obľuby hier na úkor iných médií, preto môžeme v budúcnosti očakávať stále viac reklamy aj v počítačových hrách. Uvídíme, do kedy budú reklamy hru vylepšovať a neotravovať hráčov. Tá hranica je totiž veľmi nejasná.
Ako bonus k tomuto zamysleniu tu máme jeden (dúfajme) z posledných video trailerov z hry. Zaujímavý je hlavne tým, že v ňom uvidíte filmíky, ktoré sa v hre nikdy neobjavili. Sam Fisher vám v ňom svojsky vysvetlí, čo sa stane, ak ho chytia.
DOWNLOAD "NOT TODAY" VIDEO (10,2 MB)
Zdroj: PR, vlastnáspráva