Bratislava 26.decembra (TASR) - Mnohí klienti EuroTelu nemohli počas Štedrého dňa kvôli preťaženiu siete využívať služby tohto mobilného operátora. Pravdepodobne v dôsledku enormného záujmu, spôsobeného ponukou spoločnosti svojim zákazníkom volať v tento sviatočný deň zadarmo prakticky celý deň, sieť EuroTelu nedokázala zabezpečovať tak bežné telefonáty svojich klientov, ako aj prenos SMS správ.
Spoločnosť EuroTel Bratislava, a. s., sa rozhodla ponúknuť počas 24. decembra 2001 svojim zákazníkom možnosť volať zadarmo na telefónne čísla, začínajúce sa predvoľbou 0901, 0903 a 0904.
Pracovníci EuroTelu registrovali počas Štedrého večera výpadky, ktoré im hlásili zákazníci z celého Slovenska. Odoslané SMS správy boli v niektorých prípadoch doručované po 9 až 12 hodinách. Oficiálne stanovisko spoločnosti Eurotel sa TASR nepodarilo získať. Podľa vyjadrenia službukonajúcich operátorov pre TASR ústredne EuroTelu nezvládli veľký nápor hovorov, aký neočakávali. "Bol to problém z našej strany, nezvládli sme to," uviedol jeden z operátorov.
* ikr gl