Problém falošných faktúr sa naposledy objavil koncom apríla tohto roku, kedy neznáma osoba v mene spoločnosti Slovak Telecom neoprávnene posielala niektorým zákazníkom falošné faktúry a žiadala ich o zaplatenie nedoplatku. Falošné faktúry boli vytlačené na nesprávnom hlavičkovom papieri spoločnosti, ktorý síce obsahuje nové logo, ale ďalej v texte používa pôvodné obchodné meno spoločnosti Slovenské telekomunikácie.
Nová zásielka falošných faktúr sa objavila po 4.6. 2004 s rozpisom dlžných čiastok za obdobie január až máj 2004. Faktúra je podpísaná fiktívnym p. Schultzom a je k nej pripojená banková zloženka.
Spoločnosť Slovak Telecom sa od spomínaných faktúr dôrazne dištancuje a vyzýva všetkých zákazníkov, ktorí takúto faktúru obdržali, aby sa obrátili na pracovníkov telefonického Centra služieb zákazníkom na bezplatné číslo 0800 123 456 a v žiadnom prípade sumu uvedenú na faktúre neuhradili.