Vyskakovacie reklamy sú kontraproduktívne

Vyskakovacie (pop-up) internetové reklamy, ktoré sa automaticky otvárajú v nových oknách, sú nielen otravné, ale vyslovene kontraproduktívne, uvádza sa v novej štúdii agentúry Forrester.

Šesťdesiat percent internetistov podľa nej prestáva dôverovať akejkoľvek firme, ktorá sa takýmto spôsobom na internete propaguje, alebo na ktorej stránkach sa vyskakovacie reklamy objavujú.

Dve tretiny surfistov považujú tieto reklamy za otravné a väčšina z nich ich automaticky zatvára bez toho, aby si prezreli ich obsah. Priemerný čas zobrazenia reklamy po jej zlikvidovanie používateľom je 2,5 sekundy, reklama pritom na načítanie zväčša potrebuje 8,5 sekundy.

"Firmy páchajú komerčnú samovraždu, ak vyskakovacie reklamy stále používajú," povedal redaktorom Silicon.com Rob Stenves z firmy Bunnyfoot Universality, ktorý reakcie internetistov na reklamy skúmal.

Každý siedmy internetový používateľ dnes používa špeciálny softvér na blokovanie pop-up reklám (pred rokom to bolo len 1 percento), túto funkciu obsahuje aj obľúbený toolbar od Google a má byť zahrnutá aj v novom balíčku opráv Windows XP.

(tb)

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Fico pridáva zamestnancom, zaplatia to firmy. Pozrite sa, aké výhody majú ľudia získať

Príplatky za cestovanie za prácou či vyššia minimálna mzda.

DOMOV

Hladiny riek stúpajú, problémy majú na Kysuciach aj v Liptove

Tretí povodňový stupeň platí vo viacerých obciach.

Neprehliadnite tiež

Vypočítali, ako sa dá cestovať v čase, ale stroj postaviť nevedia

Nový výskum navrhuje matematický model, ktorý umožňuje cestovanie v čase.

Na Marse by ľudia mohli bývať v domčekoch z červených tehál

Inžinieri našli spôsob, ako z červenej pôdy Marsu vyrábať odolné tehly.

Dnes nie miláčik, som mŕtva. Keď sa vážky nechcú páriť, predstierajú smrť

Aeshna juncea sa v čase kladenia vajíčok musia brániť pred otravnými samčekmi.

TECH_FM

Húsenicu naučili žrať plast, môže to priniesť revolúciu

Vedci náhodou našli húsenicu, ktorá sa dokáže živiť polyetylénom.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť
  2. Najvyššie ocenenie štvrtýkrát pre Martinus
  3. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky
  4. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  5. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  6. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  7. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  8. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  9. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  10. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  1. Ako efektívne využiť podlahové kúrenie?
  2. Samsung Galaxy S8: smartfón s výnimočným displejom
  3. Túžite byť matkou, ale nedarí sa? Poďme hľadať dôvody!
  4. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  5. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť
  6. Podľa M. Borguľu je práca mestskej polície slabá a nedôsledná
  7. Znížená sadzba pri pôžičke v mBank už len štyri dni
  8. Odborníci poradia, komu sa oplatí využívať obnoviteľné zdroje
  9. Katarína (28): Z bývania na Nobelovej mám dobrý pocit
  10. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky
  1. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 7 540
  2. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky 6 323
  3. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 6 209
  4. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 138
  5. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 6 035
  6. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 5 621
  7. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 4 682
  8. 5 krokov k vlastnému bývaniu 4 189
  9. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy 3 771
  10. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 2 799

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop