BRATISLAVA. Slovak Telekom zavedením novej značky zavŕšil proces integrácie segmentu pevnej a mobilnej siete, ktorý firma odštartovala v lete minulého roku.
Ako v stredu informovala spoločnosť, zmena je zároveň v súlade s medzinárodnou stratégiou skupiny Deutsche Telekom v oblasti korporátnej identity.
"Uvedenie jednej silnej spoločnej značky pre služby pevnej i mobilnej siete je finálnym a logickým krokom v dlhom procese spájania, ktorý sme začali ešte v lete minulého roka," hovorí výkonný riaditeľ marketingu Slovak Telekomu Dušan Švalek.
Zákazníci sa tak podľa neho budú od októbra tohto roku stretávať už len s jednou značkou a logom Telekom.
Súčasťou tohto kroku je aj zjednotenie zákazníckych liniek a vytvorenie nového spoločného internetového portálu, ktorý nahradí doterajšie samostatné webové stránky.
Slovak Telekom, a.s., je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.