Je asi hodina po skončení utorkovej tlačovej konferencie kalifornskej spoločnosti Apple a sanfranciský obchod je plný ľudí. Ešte ráno stáli pred predajňou iba traja nedočkavci a skupina robotníkov opravujúcich ulicu.
Ani teraz sa však ľudia nepýtajú na nové smartfóny, ale kupujú aktuálne modely tabletov a notebookov. Nenašli by ste tu žiadne rady ľudí, ktorí zvyknú spávať pred obchodom aj niekoľko dní, len aby si ako prví priniesli domov nový iPhone.
Takéto San Francisco nikdy nebolo a jeho obyvatelia sa ani nikdy nepotulovali pred budovou, v ktorej Apple zvyčajne uvádza svoje novinky. Iné to bude možno v piatok, keď začnú predobjednávky na nové modely iPhone 6, ktoré sa na pultoch amerických obchodov objavia 19. septembra.
V utorok večer ich spolu s múdrymi hodinkami Apple Watch a platobným systémom Apple Pay predstavili svetu.
Nové iPhone 6 sú dva
Kalifornská spoločnosť bývala známa tým, že dokázala vytvoriť či udávať trendy. Aj keď väčšinou len priviedla k dokonalosti nápady, ktorých tvorcom bol niekto iný, svojím dizajnom a obchodnou zručnosťou dokázala presadiť tablety, smartfóny či drobné prehrávacie zariadenie na hudbu iPod.
Jej nový iPhone 6 však nič zásadné nepriniesol. A čo je horšie, žiadnou revolúciou nie sú ani múdre hodinky Apple Watch, ktoré firma konečne ukázala.