Písal sa rok 2012 a spoločnosť Samsung uviedla na trh jeden zo svojich najúspešnejších a najdôležitejších smartfónov - Galaxy S3. Na vtedajšiu dobu mal obrovský 4,8-palcový displej s jemným HD rozlíšením, výkonný procesor a skvelý fotoaparát.
Firma za jeden rok predala 50 miliónov kusov tohto modelu, pričom v upravenej NEO verzii si ho môžete kúpiť ešte aj dnes, za ľudových 170 eur. Samsung svoju vlajkovú loď každý rok vynovil a predaje rátal na desiatky miliónov kusov.
Koniec plastom
V dokonalom svete, aký si vytvorilo marketingové oddelenie, by stačilo jemne obmeniť dizajn, zvýšiť výkon hardvéru a pridať niekoľko nových funkcií a aplikácií. No už pri minuloročnom modeli Galaxy S5 sa začali ozývať nespokojné hlasy zákazníkov, poukazujúc na konkurenciu.
Tá namiesto Samsungom obľúbených plastov začala už dávno používať odolnejší a hlavne prémiovo pôsobiaci kov a spevnené sklo. Stačí si spomenúť na iPhone, sériu HTC One či Xperiu Z1 od Sony, ktorá bola odolná aj voči vode a prachu.
Dvojica smartfónov Galaxy S6 a S6 Edge preto ani nemohla byť iná - kombinácia kovového rámu a odolného skla pôsobí prémiovo a hlavne adekvátne k vysokej cene. Absencia rozoberateľného zadného krytu síce znamená koniec domácej výmene batérie ale ruku na srdce, kto to aj skutočne potreboval spraviť.
TIP: Pozrite si odborné recenzie a aktuálne ceny na Samsung Galaxy S6 a Samsung Galaxy S6 Edge.