ŠANGHAJ, BRATISLAVA. O inteligentných okuliaroch sa toho narozprávalo viac, ako sa ich v skutočnosti predalo. Kým Google opatrne sonduje nálady spotrebiteľov na domácom a britskom trhu, Lenovo na jeseň nasadí vlastný koncept do čínskych predajní.
V spolupráci s technologickou firmou Vuzix navrhlo Lenovo okuliare s označením M100 Smart Glass, ktoré uvedie do neobmedzeného predaja so štartovacou cenou 1291 dolárov. Ide o priameho konkurenta okuliarov od Google, s ktorými zdieľa rovnaký používateľský koncept.
„Lenovo vždy hľadá nové a inovatívne produkty, ktoré by mohlo svojim zákazníkom ponúknuť s vysokým stupňom funkcionality a komfortu“, hovorí Yuli Bai, vývojársky šéf divízie NBD. „A práve inteligentné okuliare predstihujú tento zámer a ponúkajú novú úroveň mobility a výpočtových technológií.“
Okuliare majú modul pre rozoznávanie hovoreného slova a sú naviazané na cloud. Osadené sú dvojjadrovým procesorom a bežia na systéme Android vo verzii 4.0.4.
Podrobnejšie detaily týkajúce sa hardvérového vybavenia a ponúkaných funkcií zatiaľ nie sú dostupné a firma si ich ponecháva na moment uvedenia na trh.
Napísali v magazíne Digital Trends.